Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 What secrets? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Hehe.. Synd du ikke bikket kamera litte grann opp så du fikk med hele skiltet, dessuten føles det hele litt på skakke. Men en artig observasjon Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Hehe.. Synd du ikke bikket kamera litte grann opp så du fikk med hele skiltet, dessuten føles det hele litt på skakke. Men en artig observasjon Gunnar Takk Helene! Jeg så det manglet noe og var litt uhelbredelig, men lot det gå gjennom sensuren likevel. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Bildet trigger nysgjerrigheten på en måte og det er vel en positiv ting å si om et bilde? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Det første som slår meg er litt slurv fra fotografens side for jeg ser liksom ikke poenget med at teksten er halvert. Det beste hadde vel vært å ta beskjæringen i underkant av den? Ellers greit utsnitt med håndverkere og dokker. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Bildet trigger nysgjerrigheten på en måte og det er vel en positiv ting å si om et bilde? Mvh Fredrik Takk Fredrik! Du oppfattet poenget med bildet :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Det første som slår meg er litt slurv fra fotografens side for jeg ser liksom ikke poenget med at teksten er halvert. Det beste hadde vel vært å ta beskjæringen i underkant av den? Ellers greit utsnitt med håndverkere og dokker. Roar Litt fantasi må du vel ha :-). Ikke noe beskjæring her, det var alt jeg klarte en lørdagskveld :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Forbereder utstilling. Spørsmålet er om modellene blir mer attraktive med eller uten klær ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Forbereder utstilling. Spørsmålet er om modellene blir mer attraktive med eller uten klær ? Mvh Ragnar Jeg synes de er kledelig antrukket :-). Litt tøysete motiv på en sen lørdagskveld. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Her er det ikke mye hemmeligheter , ikke engang under bikinien til vindusdukkene . Et ordentlig blikkfang ble det . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Her er det ikke mye hemmeligheter , ikke engang under bikinien til vindusdukkene . Et ordentlig blikkfang ble det . Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg