eriknor Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Traner i landskapet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Godt utført Erik! Å fange fugler i lufta på denne måten krever enten dyktighet eller flaks. Jeg lkte godt fargene i bildet og at du hadde en dus bakgrunn mot de godt fokuserte fuglene. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Godt utført Erik! Å fange fugler i lufta på denne måten krever enten dyktighet eller flaks. Jeg lkte godt fargene i bildet og at du hadde en dus bakgrunn mot de godt fokuserte fuglene. Takk for det Helene. Dette er nok hverken dyktighet eller flaks. Det er bare om å være på rett plass. Dette er fra Hornborgasjön i Sverige, hvor mange tusen traner mellomlander på sin vei fra Europa til Scandinavia. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg hadde en mistanke hvor du var. Litt dyktighet trengs vel, men ellers enig med deg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Flott tranebilde! Likte godt at du fikk med deg landskapet også. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Greit fluktbilde, men kanskje litt mørkt. Når man ser trane på denne tiden så går jo tankene til Hornborgasjøn i Sverige på denne tiden - et sted jeg aldri har kommet meg. Men det krys jo av fotografer der så kanskje ikke noe å hige etter likevel. Roar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Greit fluktbilde, men kanskje litt mørkt. Når man ser trane på denne tiden så går jo tankene til Hornborgasjøn i Sverige på denne tiden - et sted jeg aldri har kommet meg. Men det krys jo av fotografer der så kanskje ikke noe å hige etter likevel. Roar Ja, det kryr av fotografer, fuglekikkere og vanlige mennesker. Det er til og med parkeringsautomater der. Det er definitivt en severdighet som det er verdt å få med seg i løpet av de 3-4 ukene seansen varer. Dette bildet er tatt ved Tranedansen som stedet i sørenden av sjøen blir kalt. Vel så interessant er det å avlegge et besøk ved Horborgasjön Naturum. Våtmarksområdet hvor det er bygd gangveier i tre utover området. Et eldorado for fuglefotografer og fuglekikkere. Her er jo sesongen også mye lengre. Prøver å være der et par ganger pr. vår. http://extra.lansstyrelsen.se/hornborga/Sv/Pages/default.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg