JoaJoa Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) *slettet* Sry, det var ikke noe Endret 4. desember 2003 av JoaJoa Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skulle ønske det samme skjedde med meg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det samme skjer med meg... Dvs, jeg får 1625 Kbit, men skulle hatt 1024. BKK er ISP. Og dette gjelder ikke bare DC++ - har lastet ned en fil med 220KB i sekundet. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det har vært "høye" upstream hastigheter her i det siste . Ikke det at Telenor trenger å gjøre noe med det! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hysj for guds skyld. Tenk hvis Telenor leser dette Da senker de hastighet til 64K for og kompensere Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Arctic har nok rett,du burde ikke si dette "offentlig". Kos deg med linja di duh Lenke til kommentar
Fury Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Tror jeg løste mysteriet med DC++ I Changelog.txt til DC++ ifra versjon 0.302 står det følgende: * Added (well, enabled) GetZBlock, a feature that makes all transfers safer by checking CRC's during the transfer and if possible, compresses. This is an experimental feature, and it might require some extra cpu, so it can be turned off in settings, turning it off will turn it off for both up- and downloads. If both users have it enabled it will automatically be used. Compression is automatically turned off file files that don't compress well (.rar's for example), but the extra CRC check is still done. Safe transfers are marked by a * in the active transfers list (I'll think of something better later on...) Har bare opplevd det på noen små filer 2-3 MB derimot, og hvor hastigheten var opp på 150+ kB/s på en 704 kbps linje Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hysj for guds skyld. Tenk hvis Telenor leser dette Da senker de hastighet til 64K for og kompensere Enig, tenker alltid på dette når jeg leser slikt Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er vel litt tvilsomt når testen på itavisen viser det samme.. Har dere prøvd å lasta ned fra en vanlig server? f.eks fra demo avdelingen på itavisen..? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Best å holde kjeft ja sikkert [Guru3D]Headshot: Synes da det er rart jeg også at det bare er på dc++. Har forøvrig ikke testet å laste ned fra noen "vanlige" servere enda. Skal teste det i morgen. Men hvis du har dine tvil pga av at itavisen viste 714, kan du da forklare meg hvordan jeg greide å laste ned ei fil på 760MB på 1 1/2 time? Lenke til kommentar
Fury Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Best å holde kjeft ja sikkert [Guru3D]Headshot: Synes da det er rart jeg også at det bare er på dc++. Har forøvrig ikke testet å laste ned fra noen "vanlige" servere enda. Skal teste det i morgen. Men hvis du har dine tvil pga av at itavisen viste 714, kan du da forklare meg hvordan jeg greide å laste ned ei fil på 760MB på 1 1/2 time? Hva var den 760 MB filen? Film, ukomprimert lyd/video, image av cd, RAR arkiv etc? Som jeg nevnte over bruker nyere versjoner av DC++ "Safe transfer & compression" av filene når begge partene har det aktivert og filen lar seg komprimere.(De vises med en *) Da vil målt hastighet øke siden komprimeringen skjer under sending.... Endret 4. desember 2003 av Fury Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Idag skjedde det igjen! lastet ned en isofil på 3,2 gb. Brukte i underkant av en time. var oppe i 7MB/s! skjønner ikke dette jeg. Jeg har ikke fått testet fila enda, men jeg greier å åpne isofila i isoprogrammer å kan gå inne på fila å se hva som ligger der.... har nemlig hørt snakk om at folk har hatt syke hastigheter men at filene ikke fungerer.. Jeg har hatt syke hastigheter før, og filene har fungert, men ikke så sinnsyke hastigheter som idag. har 704/128 linje. må bare spre gleden, å ikke minst frustrasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå