Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Si det med blomster... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Ja,det er ikke så dumt det! Jeg kjøper ofte blomster til min mann jeg Fint bilde med kledelig vignett. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Soft og vakkert Mvh Torhild Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Her er du flinkere enn meg på alle måter. Men de gangene jeg slår til, kjøper jeg de dyreste:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Har du krangla med kjerringa og måtte kjøpe roser for å få fred? Spøk til side - greit utsnitt med skarpt i front mens det blir mer og mer softet innover. Fargetonene kan kanskje oppfattet som litt pastell? Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Ja,det er ikke så dumt det! Jeg kjøper ofte blomster til min mann jeg Fint bilde med kledelig vignett. Så snill du er som stadig kjøper blomster til din mann ! Selv burde jeg blitt litt flinkere til dette mot min lady. Takker så mye for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Soft og vakkert Mvh Torhild Takk Torhild ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Her er du flinkere enn meg på alle måter. Men de gangene jeg slår til, kjøper jeg de dyreste:-). Mvh Gunnar Takker for kommentar Gunnar, burde nok gi blomsteroppmerksomhet litt oftere jeg også. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Har du krangla med kjerringa og måtte kjøpe roser for å få fred? Spøk til side - greit utsnitt med skarpt i front mens det blir mer og mer softet innover. Fargetonene kan kanskje oppfattet som litt pastell? Roar Gir nok blomster litt for sjeldent. Nå er jeg nesten redd for hun tar meg for å skule et eller annet når jeg først overrekker blomster selv det ikke er tilfelle. Bildet etterbehandlet i to fotoprogram for å oppnå ønsket effekt, derav pastelltone. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg