Håkonv Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Holdt på å skifte pære i leselyset på w202'n min, stasjonsvogn, og når har plutselig alt taklyset sluttet å virke, både framme og bak. Så trur det er ei sikring som er gått. Var en uoriginal pære, såg i etterkant at den kunne forårsake kortslutning. Så jeg lurer på hvor denne sikringen kan være? Har sett i sikringsboksen fram i panseret, der var ingen sikringen jeg såg som var gått. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Bagasjerommet hvor dekket er skal det vist være en sikringsboks. Ellers så pleier de også å ligge der rattet og pedalene er. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Fann ut hvor sikringen var, var i motorrommet, byttet sikringene selv om de ikke såg dårlige ut. Funker fortsatt ikkje. Hva kan vere galt nå? Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 31. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2017 Ingen som he idéa? Åpen for alt. He tatt ut heile kontroll panelet i taket, såg ingenting svidd eller noke sann. Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Ingenting jeg burde sjekke før jeg kjøper nytt hele kontrollpanelet i taket? (Med kontrollpanelet mener jeg den greia i taket framme, som har alle knappene til taklyset.) Lenke til kommentar
Håkonv Skrevet 1. april 2017 Forfatter Del Skrevet 1. april 2017 Ingenting jeg burde sjekke før jeg kjøper nytt hele kontrollpanelet i taket? (Med kontrollpanelet mener jeg den greia i taket framme, som har alle knappene til taklyset.) Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 1. april 2017 Del Skrevet 1. april 2017 Du kan jo starte med et forum der det er en del kompetanse på Mercedes: Http://mbentusiastklubb.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå