choochoomfs Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hei, jeg kunne tenke meg å spille av musikk fra mobilen på radioen hjemme (bluetooth ikke tilgjengelig). Den har inngang til 3.5 mm jack. Kan jeg bruke en hann-til-hann-minijack til formålet mitt? På forhånd takk. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 På de fleste radioer som har en 3.5mm port er dette en UTgang som du kan koble et par hodetelefoner til. Å koble eks. en mobiltelefon til denne porten (bruke den som en INNgang) vil da ikke fungere. Du må nesten oppgi radioens merke og modell for at andre her på forumet skal kunne hjelpe deg med å fastslå om porten på din radio er en INN- eller UT-gang. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Eller still deg selv dette spørsmålet: Er det noen knapp på radioen som lar deg velge om du skal høre på noe annet enn radio? Ingen vil lage en radio som spiller av en ekstern kilde bare ved å plugge inn en kabel. Hvis du ikke finner en slik knapp så er det ikke mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå