Petter Lønningen Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Utvikler Slegdgehammer har gått tilbake til seriens røtter ifølge lekkede bilder.Går Call of Duty tilbake til 2. verdenskrig? Det kan virke sånn Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Skulle til å skrive at kanskje det er håp, men så kom jeg på alle gangene CoD har skuffet meg. Har absolutt ingen forventninger til CoD lengre, det er så latterlig mye piss i spillene. Men om de går tilbake til 2. verdenskrig slipper man kanskje folk som hopper i luften, springer på vegger og et generelt kaos fullt av urealistisk bullshit som kun irriterer. 9 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Synes COD var på sitt beste da spillene var i denne tidsperioden så kanskje jeg endelig blir å kjøpe et COD spill igjen. Kanskje kan mer lowtech krigføring tvinge dem til å fokusere mer på andre momenter enn minispill og gimmicker. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ja det er i hvert fall ingen ting som er bedre nyheter rundt denne serien, enn akkurat dette Jeg er interessert ! Lenke til kommentar
Populært innlegg Papirkurven Skrevet 27. mars 2017 Populært innlegg Del Skrevet 27. mars 2017 Blir vell sikkert en twist hvor det kommer alien-cyborgs fra fremtiden som skal drepe hitler. 10 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Synes COD var på sitt beste da spillene var i denne tidsperioden så kanskje jeg endelig blir å kjøpe et COD spill igjen. Kanskje kan mer lowtech krigføring tvinge dem til å fokusere mer på andre momenter enn minispill og gimmicker. Regner med du får auto aim bullets til Thompson, X-ray scope Garanden og laser oppgraderinger til MG42. 2 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Blir vell sikkert en twist hvor det kommer alien-cyborgs fra fremtiden som skal drepe hitler. Jeg blir faktisk ikke overasket. Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Morfer seg vel på et eller annet vis over til å bli Wolfenstein. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Synes COD var på sitt beste da spillene var i denne tidsperioden så kanskje jeg endelig blir å kjøpe et COD spill igjen. Kanskje kan mer lowtech krigføring tvinge dem til å fokusere mer på andre momenter enn minispill og gimmicker. Regner med du får auto aim bullets til Thompson, X-ray scope Garanden og laser oppgraderinger til MG42. Er nok en viss fare for det ja. Eventuelt at de gjør som BF1 og propper det fullt av prototyper og kuriositeter. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Synes COD var på sitt beste da spillene var i denne tidsperioden så kanskje jeg endelig blir å kjøpe et COD spill igjen. Kanskje kan mer lowtech krigføring tvinge dem til å fokusere mer på andre momenter enn minispill og gimmicker. Regner med du får auto aim bullets til Thompson, X-ray scope Garanden og laser oppgraderinger til MG42. Er nok en viss fare for det ja. Eventuelt at de gjør som BF1 og propper det fullt av prototyper og kuriositeter. Men det er ikke noe nytt, de gamle MOH spillene hadde også slikt. Og STG44 har alltid vært vanligere i spill en de var i virkeligheten. Samme med FG42 (selv om den er sjeldnere enn STG, noe den også var i virkeligheten) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Litt morsomt at for få år siden fikk CoD klager for at spillene var for like, å når de gjorde noe nytt, så ble det også feil Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Skulle til å skrive at kanskje det er håp, men så kom jeg på alle gangene CoD har skuffet meg. Har absolutt ingen forventninger til CoD lengre, det er så latterlig mye piss i spillene. Men om de går tilbake til 2. verdenskrig slipper man kanskje folk som hopper i luften, springer på vegger og et generelt kaos fullt av urealistisk bullshit som kun irriterer. Som jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Skal bli spennende å se hvordan dette blir. Multiplayer biten har blitt alt for kaotisk og twitch basert for en snart 40 år gammel fis som meg. Så om dem roer ned ting så kan kanskje COD multiplayer bli mer aktuelt en dem få timene jeg pleier å holde på før jeg gir opp mot yngre og langt raskere og bedre spillere. Enspiller biten synes jeg har vært kule hele veien egentlig og likte spesielt det siste med sin tur ut i rommet. Men WW2 selv om det har melka ihjel noen millioner kuer er fortsatt en fascinerende setting. Så krysser fingrene for at dette blir bra. Endret 27. mars 2017 av LarZen Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Nå sliter generelt alle cod spillene de samme problemene om å om igjen... folk cheater, hacket lobbies, osv... folk er max prestige på noen timer etc... Dagen spillet lanseres er det ingen som er igjen for å sørge for at det er en god opplevelse... fri flyt. Spilte nylig Free Test weekend som var på PC Infinite warfare.... spilte 4 games og alle hadde cheater i seg... det kan ikke bli mer tydelig da man ser killcam hvor man aimlocken går fra hode til hode.... Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Dette er vel hovedsakelig et problem på PC. Jeg har spilt mye på xbox og PS4 over årene og har sjeldent opplevd folk med cheats. 2 Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Dette er vel hovedsakelig et problem på PC. Jeg har spilt mye på xbox og PS4 over årene og har sjeldent opplevd folk med cheats. Problemet ligger hos de som lanserer spillet. Det viser akkurat hvor mye de gidder å bry seg om det... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Synes COD var på sitt beste da spillene var i denne tidsperioden så kanskje jeg endelig blir å kjøpe et COD spill igjen. Kanskje kan mer lowtech krigføring tvinge dem til å fokusere mer på andre momenter enn minispill og gimmicker. Regner med du får auto aim bullets til Thompson, X-ray scope Garanden og laser oppgraderinger til MG42. Er nok en viss fare for det ja. Eventuelt at de gjør som BF1 og propper det fullt av prototyper og kuriositeter. Men det er ikke noe nytt, de gamle MOH spillene hadde også slikt. Og STG44 har alltid vært vanligere i spill en de var i virkeligheten. Samme med FG42 (selv om den er sjeldnere enn STG, noe den også var i virkeligheten) Grader av alt. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Dette er vel hovedsakelig et problem på PC. Jeg har spilt mye på xbox og PS4 over årene og har sjeldent opplevd folk med cheats. Problemet ligger hos de som lanserer spillet. Det viser akkurat hvor mye de gidder å bry seg om det... Men det er jo kjennetegnet til CoD? Et halvferdig produkt som blir kasta ut på markedet og drar inn et lass med penger uansett. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Tror uansett utviklerene må tenke i nye retninger snart. Det var visst så stor pågang hos gamestop med folk som ville returnere det siste spillet at gamestop nektet å ta i mot ettersom at de hadde hyllene full av brukte eksemplarer som ingen ville ha. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 WW2 har jo i utgangspunktet ett større og mere variert arsenal å ta av på alle fronter uansett, så ville ikke bekymret meg for mye. At DICE har gjort det som de gjorde i BF1, er for min del helt ypperlig. Det er tross alt ett spill man skal ha det morro med i en lang stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå