Reidar1945 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hei.. Kan noen si meg hvordan jeg får Lara til å slippe pilen når hun skal skyte med pil og bue. Spiller på iMac maskin. Bruker mus og tastatur og finner ikke noen måte så hun slipper pilen. På forhånd takk!! Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Du bruker vel ikke mac mus? Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Du bruker vel ikke mac mus? Jo, leste at det ikke var noe problem. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Etter det jeg husker bruker du høyreklikk for å sikte og venstre for å skyte, og mac musen har vel ingen spesifikk høyreklikk Endret 27. mars 2017 av xClaymanx Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Etter det jeg husker bruker du høyreklikk for å sikte og venstre for å skyte, og mac musen har vel ingen spesifikk høyreklikk Jo du har høyre og venstre klikk, men ikke begge samtidig. med en gang du slipper høyre klikken tas buen ned . det er nok der det ligger da. Men en kan vel bruke vanlig mus på mac og? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Prøv deg frem med en vanlig mus ja. Fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Du får vel kjøpt mac-mus med høyre og venstreknapper på også. Litt kjipt men sånn er det vel bare med 1 musknapp til begge ting. Lenke til kommentar
Reidar1945 Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Du får vel kjøpt mac-mus med høyre og venstreknapper på også. Litt kjipt men sånn er det vel bare med 1 musknapp til begge ting. OK, takk alle sammen . Det funker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå