Gå til innhold

Regulatoren på viften

Anbefalte innlegg

Satt å tenkte litt og fant da ut hvorfor bygge viftestyring når man allerede har regulator på viften.

Hvordan fungerer denne egentlig? Er det bare en dreiemotstand eller?

Jeg har ikke giddet lese hva som står på så jeg bare spør hvor mye endrer denne hastigheten? Går ikke det an å bytte ut denne med en mer fancy og legge ledningen opp i en cd slot og feste den nye dreiemotstanden, og heller legge til en bryter på samme ledningen som slår viften helt av siden denne ledningen egentlig kommer foran påkoblingen av viften? ( noe av dette som er riktig? )

Noen som har link eller koblings skjema der dette har blitt gjort? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor lage en egen post når du enda ikke har lest?

du spør om hjelp men du har ikke lest bruksanvisningen?

nydelig... Tviler på at du kommer til å få noe svar på dette når du ikke engagn gidder å gjøre noe selv...lykke til

Jeg legger meg helt flat for den der, hadde ikke giddet svare på sånt jeg heller :ermm: , men det var noe jeg bare kom på og ville da sjekke ideen før jeg gjorde noe med det, jeg liker å finne ut litt info før jeg opner boksen...

Hadde du sett hvordan maskinen min er plassert hadde du sagt noe annet, for tiden plassert inni en trangt sted med akkurat luft nok til å holde temperaturen på det sikre. Og for å få den ut må jeg krabbe og makke, så for å vere helt ærlig så er det MYE mer makk å ta ut kabbize som det er å bare spørre...

Men du svarte jo så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...