Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Canon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Hehe..den var ikke dum! Godt sett og god tittel Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Hehe..den var ikke dum! Godt sett og god tittel Takk! Fotografen var heller ikke kanon full i avfyringsøyeblikket slik enkelte rampegutter fra Oslo flere ganger har nevnt :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Her likte jeg tittelen best.. Rampegutta fra Tigerstaden bryr vi oss ikke om, bildet er tatt mitt på dagen, ser jeg, så promillen var sikkert ikke så veldig stor i avfyringsøyeblikket. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Her likte jeg tittelen best.. Rampegutta fra Tigerstaden bryr vi oss ikke om, bildet er tatt mitt på dagen, ser jeg, så promillen var sikkert ikke så veldig stor i avfyringsøyeblikket. Mvh Fredrik Takk Fredrik! Jeg hadde med meg Olympus med stabilisering på kameraet denne gang så det hjalp vel litt :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Helt riktig - objektivet til høyre oppe ser jo faktisk ut til å være et Canon objektiv. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Helt riktig - objektivet til høyre oppe ser jo faktisk ut til å være et Canon objektiv. Roar Takk Roar! Jeg har noen av disse kvalitetsobjektivene fra Canon, men bruker speilløst når jeg reiser lett. Denne gangen tok jeg med et tredje kamera, Olympus, som balanserer bedre et 75-300mm objektiv enn min lille Panasonic. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Artig, og dobbelbunnet, tittel! Gjorde faktisk susen, den tittelen! Liker! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Artig, og dobbelbunnet, tittel! Gjorde faktisk susen, den tittelen! Liker! Takk! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg