DukeRichelieu Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 For de som ikke vet hva det er:http://www.nfkino.no/oslo/program/4dx Stiv pris, så blir neppe noe man gjør ofte. Er generelt skeptisk til konseptet og leser blandede erfaringer, men tenker kanskje sjekke ut King Kong. Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Er spent på hvor hardt dette flopper. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Har vurdert å teste det selv, men i mangel av tilbakemeldinger fra andre så har jeg latt være. Frister også å se Kong: Skull Island på denne måten, som en engangs-opplevelse. Lenke til kommentar
nusperaspa Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Jeg så Fast & Furious 8 og storkoste meg. Den var riktignok i 2D. Kunne tenkt meg å se noe med 3D også. Tenker jeg tar turen og ser Pirates for å få testa det. Kan se for meg at det kommer helt an på filmen man ser og hvor flink de har vært på å benytte seg av, og bruke, effektene. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Konseptet er vel litt som 3D. Det kommer og går med jevne mellomrom. Dette er riktignok en forbedret teknologi i forhold til tidligere utgaver. Positivt er jo at de har holdt på en stund og dermed er det tunet inn hva som fungerer rimelig bra og det som ikke gjør det. Så Avatar i 3D på kino og det holdt med en film med det konseptet. Å se en film 4DX hadde nok også funket en gang. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Sa til han som drifter 4Dx salen at de skulle ha kjørt den siste revejakta i 4DX Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 28. mai 2017 Del Skrevet 28. mai 2017 Sa til han som drifter 4Dx salen at de skulle ha kjørt den siste revejakta i 4DX Dat smell of green doe. Noooice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå