jossa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 fart er GØY ! ... *vente på 18 årsdagen ... ååå!! bare 10 måneder igjen nå* BRooOOOoom... Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Først må de søke om det, og de lar ikke sivile kjøre så fort på veien med blålys på. Og foresten har jeg jobbet på wist som har srevice på alle bilene til polisen i Tr.Heim ( alle volevoene). Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kjører egentlig ganske rolig; ok litt over fartsgrensa da. 185 Km/t med Volvo 850, Hordaland 80 Km/t med en HUMVEE på en shabby grusvei ; veldig ureglementert... 60 Km/t med en "seks-hjuling" på en ujevnt jorde 80 Km/t med terrengsykkel. Men har lovt meg sjøl at eg aldri skal kjøre fortere enn 200 Km/t *ever* og holde meg unna motorsykkel. Det er ikke verdt det, risikoen blir for stor. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det er jo derfår fart er gøy! risikoen for at du kan bli drept.. d adrenalin rushet! .. men det er ikke gøy når andre er i fare Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Cossie: Nok en gang kommer du med siffrer som ikke matcher effekten på bilen din. Du svarte heller ikk epå sist spørsmål fra meg ang. aks i en annen tråd. Jeg har ikke kjørt så fort med den, men min bånner speedoen.. Lenke til kommentar
jossa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 det er jo derfår fart er gøy! risikoen for at du kan bli drept.. d adrenalin rushet! .. men det er ikke gøy når andre er i fare Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 det er jo derfår fart er gøy! risikoen for at du kan bli drept.. d adrenalin rushet! .. men det er ikke gøy når andre er i fare Er nå ikke enig i det der. Personlig er det ikke dødsangst som gjør farten gøy for min del. Det selve opplevelsen i seg selv som gjør det gøy og spennende, ikke de tilhørende mulige negative konsekvenser. Lenke til kommentar
Forth Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 235 km/t (turte ikke mer) suzuki GSX-R 600 tunet E6 mot sverige (nattestid) shiiiiit, var kick ass.. men ville aldri gjort noe sånt hvis det ikke var heeeelt klar veibane og ikke en bil på veien.. forholdene var der, og jeg benyttet med av de Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har den beskjedne rekord av 90km/t med en Suzuki RMX moped 2002 modell, men jeg veit ikke hvor kjent jenter er for å råkjøre på moped jeg... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bare et spørsmål til dere som råkjører.. hvorfor? Hva er poenget? Hva faen gir dere rett til å leke med andre trafikanters liv på den måten som dere gjør? Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg for min del var helt alene på veien og hadde ikke andres liv enn mitt eget og utsette for fare... hadde det vert andre kjøretøy i nærheten kan jeg garatere at jeg nok hadde blitt så nervøs at det hadde gått i 40kmt... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Vel, jeg får vel ta for meg høyeste hastighet i bil da... Hastighet: 120km/h MED kjørelærer Hastigheten jeg skulle holdt: 90km/h Bil: Toyota Avensis med en eller annen dieselmotor Sted: forbikjøring av en trafikksinke på E6 Ps: det var to felt i min retning da, så det var mer enn nok forsvarlig. Endret 11. desember 2003 av ernie85 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bare et spørsmål til dere som råkjører.. hvorfor? Hva er poenget? Hva faen gir dere rett til å leke med andre trafikanters liv på den måten som dere gjør? Er egentlig litt enig med deg. Er ingenting som gir rett til noen å "leke" med noens liv. Har personlig kjørt skikkelig fort en gang og er ikke stolt over det. Kommer nok ikke til å gjøre det igjen på vanlig vei i hvertfall. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bare et spørsmål til dere som råkjører.. hvorfor? Hva er poenget? Hva faen gir dere rett til å leke med andre trafikanters liv på den måten som dere gjør? Det er ikke alltid man gambler med andres liv og helse. Ta e-18 gjennom østfold. Den er _RETT_, og på kveldden/natta er den opplyst og du er alene. Hvem andre enn deg selv (og de i bilen din) kan du klare å skade? Ingen. Det er ingen andre der. Tar du igjen noen så ser du de langt unna. Men sikksakkjøring i vill fart i boligstrøk er selvfølgelig noe annet. Egentlig er det bedre at folk råkjører med motorsykkel, hvis noe skjer så er det mindre sjanser for at andre tar alvorlig skade av det. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ved jevne mellomrom burde det blitt arrangert "åpen dag" på alle banene i landet. Det hadde jeg garantert benyttet meg av, særlig dersom jeg fikk bruke min egen bil. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Det er ikke alltid man gambler med andres liv og helse. Ta e-18 gjennom østfold. Den er _RETT_, og på kveldden/natta er den opplyst og du er alene. Hvem andre enn deg selv (og de i bilen din) kan du klare å skade? Ingen. Det er ingen andre der. Så hvorfor står det ikke et skilt med "200km/h tillatt" der, da? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kjørte med en kamerat av meg gjennom brevika-tunnellen i Tromsø til tomasjord i en Ford Capri 1975 mod i litt i overkant av 210 km/t. Aldri trodd at en så gammel 2,0 liters motor skulle gå så bra. Var man litt for brå på gassen i rundkjøringa var man plutselig på vei hjem igjen. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Så hvorfor står det ikke et skilt med "200km/h tillatt" der, da? Fordi et slikt skilt finnes ikke. Derimot har vi et 250km/t skilt i Trondheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg