Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det forteste DU har kjørt?


JaguarXKR

Anbefalte innlegg

dæven hvor mange idioter som virkelig finnes i dette forumet. tror mye av det er reinspikka løgn!! :mad: har man aldri tenkt over konsekvensene av å kjøre fort også da? jeg driter egentlig langveis i om folk mister lappen eller ikke, men det er jo tross alt andre folk på vegen også som man må ta hensyn til. så skam dere!! :nei:

Tror nok en god del av det som er oppgitt her er tull og tøys.

Men, men, det vil fortsatt alltid være idioter i trafikken, sånn er det bare. :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dæven hvor mange idioter som virkelig finnes i dette forumet. tror mye av det er reinspikka løgn!!  :mad: har man aldri tenkt over konsekvensene av å kjøre fort også da? jeg driter egentlig langveis i om folk mister lappen eller ikke, men det er jo tross alt andre folk på vegen også som man må ta hensyn til. så skam dere!! :nei:

Tror nok en god del av det som er oppgitt her er tull og tøys.

Men, men, det vil fortsatt alltid være idioter i trafikken, sånn er det bare. :shrug:

Hehe, er så enig, men alle har jo kjørt fort en eller annen gang.

Ingen er perfekt :p

Fikk forresten "sjokk" når en jeg kjenner sa hvor fort han hadde kjørt en gang.

Han er 28 og bilmek. da, og vært med på det meste.

Han var oppe i 360 på rudskogen en gang, med en Volvo 740 tror jeg, 1200hester..sinnsyke greier...

Han er en bekjent av Polly'en (Polly Motorsport), vet ikke om det sier noen her inne noe, men helt sikkert :p

Pokker, jeg skulle få sitte på med han i helga når han lånte den der Dodge SRT-10, (den med viper-motor, ja) når han lånte den av sjefen sin, men slasken glemte å hente meg! *skuffa*

menmen, den bilen var iallfall helt rå sa han, spant på første, andre og tredje giret... ;)

Skulle hatt en sånn... =D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikkje farten seperat som er ille, men hvor og hvordan det kjøres. Kjøres det på oversiktelige veier med bra standar og bilen og sjåfør er i god stand til å takle fart og overaskelser er 200 lite i forhold til en fjott i med svære sko og oppmerksomheten på bilstereoen som kjører en Opel eller Kia i 80 i 50 sona der det er masse barn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Var ikke akkurat JEG som kjørte da, var pappa...

 

210km/t på motorveien (stavanger) i en haugammel opel omega :!:

 

"Det er ikke farten som dreper, det er smellet."

 

(Kan med en del godvilje overettes til:

"Its not the fart that kills, its the smell."

:!: )

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Har hatt 145 to ganger. Forbikjøringer på motorvei begge gangene. Første gang i min 190E, i den nye 100-sona i vestfold, med ingen andre biler i sikte, bortsett fra den jeg kjørte forbi. Andre gang med en '99 CLK 230 (?) på klasse B motorvei i et laaaangt forbikjøringsfelt. Samme trafikkforhold som forrige gang.

Lenke til kommentar

Mercedes E220 CDI 2003 mod Fint med cruisekontroll :) :

 

Disclaimer:

Dette bildet, og de i påfølgende poster er tatt under kontrollerte former, på vei med fri fart. De er tatt av passasjer som satt på. Jeg må insistere på at du ikke prøver dette hjemme med sen '79 granada :p

post-150-1104706891_thumb.jpg

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...