Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det forteste DU har kjørt?


JaguarXKR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slak nedoverbakke på vei til oslo, fordi det hotellet eller hva det no er..

Skummelt med humpene over fjellet der..

 

hehe, nei det var nok ikke meg..

Den samme strekka hadde vi russebilen vår oppi 130 ...hehe

 

nei...ikkje eg som køyrde då nei..

 

for øvrig en dodge 81 modell...V8'er...150 hk såvidt eg veit...rusten som en hermetikkboks..

Lenke til kommentar
Slak nedoverbakke på vei til oslo, fordi det hotellet eller hva det no er..

Skummelt med humpene over fjellet der..

 

hehe, nei det var nok ikke meg..

Den samme strekka hadde vi russebilen vår oppi 130 ...hehe

 

nei...ikkje eg som køyrde då nei..

 

for øvrig en dodge 81 modell...V8'er...150 hk såvidt eg veit...rusten som en hermetikkboks..

:lol::lol:

 

 

min russebil gjorde bare 110 :D ford transint 2,0 med 75hk og fire trinns kasse , denn hadde så slappe dempere framme at den uten problemer la seg på 3 hjul i svingene (og den var nettop eu godkjent)

Lenke til kommentar

Får vel slenge meg på her..

 

En drosje som kom med stor inn mot rundkjøringa, kammeraten min ga fingeren og drosja hegte seg i ræva. ga flatt jern helt opp til 80 i andre. Drosja fulgte etter og kjørte forbi. Tok opp jakten igjen og holdt følge med den. Da vi kom opp i 140Km/t begynte det å bli farlig fort! (lang rett strekning da..). Men drosja peiste på videre!!

 

Bil: 97 modell

Sted: E-18

Km/t: 140

Endret av CorVette
Lenke til kommentar
110km når jeg øvlese kjørte med fattern på E6 lillestrøm-oslo

han ble litt sur da siden det var første gang jeg kjørte på motorveien

 

gleder meg til lappen :love:

da skal jeg kjøre :devil:

Hm.. Best å kjøre som en totalt idiot og teste toppfarten SKIKKELIG med en gang du får lappen, for da er du nemlig best i verden til å kjøre.

 

*ta av seg ironihatten igjen*

Lenke til kommentar

Kjappeste jeg har kjørt lovlig i norge på offentlig vei er 130km/t. (70-sone på stedet)

 

Uniformert MP-bil i militæret under utrykkningskurs.

Sted: vel... overalt rundt i Bergen. Bla på rødt lys over Danmarksplass (et av norges største kryss)

 

Det var en opplevelse som er verdt å få oppleve! Satt en sivil politibetjent på siden av meg under utrykkning, og gjett om han kjeftet på andre bilister. Han snakket hele tiden om at "hadde vi hatt tid skulle vi gitt han forelegg".

 

Utrolig mange som ikke reagerer når man ligger 10-20m bak med blålys og sirener!

 

DrE

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...