Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det forteste DU har kjørt?

JaguarXKR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Så kommer en post fra en som prøver å holde fartsgrensene...

Bil: Audi A3

Sted: Sverige, på vei mot grensa ved Røros

Fart: 100 ;) (Jeg liker å holde fartsgrenser til vanlig, men det gikk nok litt over her)

Bil: Skoda Octavia, med noe dieselgreier (var leiebil)

Sted: Avstengt fartsstrekning under NM-runde i rally, der jeg kjørte gjennom før kontrollbilene.

Fart: Godt over 130, fra da av så jeg mer på veien enn fartsnåla. (Det var rettstrekke da, i svinger på grusvei hadde det nok gått alt for galt.)

Endret av |FSK|
Lenke til kommentar

langt fra det forteste, men vel så skummelt..

mellom 80-110km/t (speedo viste rundt 140, han bak kjørte uten hjulspinn og hadde ca 100 på nåla uten å ta innpå), SIDELENGS i godt driv på vinteren med 4x4. Konstant 36/64, foran/bak, er en morsom fordeling :D

Lenke til kommentar
Så kommer en post fra en som prøver å holde fartsgrensene...

Bil: Audi A3

Sted: Sverige, på vei mot grensa ved Røros

Fart: 100 ;) (Jeg liker å holde fartsgrenser til vanlig, men det gikk nok litt over her)

Bil: Skoda Octavia, med noe dieselgreier (var leiebil)

Sted: Avstengt fartsstrekning under NM-runde i rally, der jeg kjørte gjennom før kontrollbilene.

Fart: Godt over 130, fra da av så jeg mer på veien enn fartsnåla. (Det var rettstrekke da, i svinger på grusvei hadde det nok gått alt for galt.)

LoL, det var veldig fort det

Det forteste jeg har kjørt er vel 210 km/t på en BMW 318i, både i Sverige og Tyskland.

Lenke til kommentar
Passasjer:220km/t med en trans am...jævla rå bil :dribble:

Jeg må si meg enig ass :dribble: btw var den Michael Knight "David Hasselhoff" sin bil i den serien han spilte, som het Knight Rider, der bilen var en av hovedpersonene, og typen av bilen var en trans am :love:

Det forteste jeg har kjørt med sykkel er 75 km/t ned blystadlia-bakken! :w00t: (Don't Try That At Home)

Med motorsykkel er det bare 90

Moped 70, den gikk fortere.

Lenke til kommentar

100 km/t med en Peugot BOXER 2,8 turbo diesel 180 HK (fullastet) med Shell leiehenger (fullastet) i 100 km/t sonen mellom drammen om oslo. Gikk ikke fortere.

Det som var litt skummelt var at jeg punkterte på forhjulet, men det var på vei inn på en bensinstasjon. Tenk om det vadde vært på motorveien. Hadde sikkert gått rett til helvete.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...