Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det forteste DU har kjørt?

JaguarXKR

Anbefalte innlegg

innse det, folk kommer til å tømme gira uansett hvor mange skinnhellige folk som kommer her og vifter med pekefingeren.

At en 16åring som øvelseskjørte trampa flat fjøl i en bil med 280hk, skikkelig understell, overdimensjonerte bremser og 4wd ser jeg ærlig talt ikke problemet med.

Har øvelseskjørt i en 1988 chevrolet corvette med 5,7liters motor ca 300hk og 6trinns manuell jeg. Klart det klødde litt i foten når fartsgrensa plutselig ble økt fra 50 til 80.

Endret av Ezekiel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva gjorde en meget uerfaren sjåfør, i en bil han absolutt ikke har kontroll over, på en smal landevei, et stykke over fartsgrensen?

Lærekjørte? :roll:

Forresten så satt jo kjørelæreren rett med siden av å passa på...

Og hva vet du om at jeg er uerfaren? ikke at jeg er erfaren, bare et spørsmål...

Lenke til kommentar
At en 16åring som øvelseskjørte trampa flat fjøl i en bil med 280hk, skikkelig understell, overdimensjonerte bremser og 4wd ser jeg ærlig talt ikke problemet med.

Har ikke noe problem med dette jeg heller, men hvis ulykken hadde vært der så hadde sikkert ikke han som kjørte vist helt hva som var riktig å gjøre i den gitte sitvasjon.

, kommet ut for det selv - øvelseskjørte - liteislag på vien - bilen gikk rundt og rett i autoverten, riktig nok i 40 km/t men alikevel. Ledsager fikk ikke akuratt gjort så mye for å forhindre det som skjedde.

Lenke til kommentar

Off topic: Det er noen småspamming her og der. Det bør slutte hvis posten skal fortsette.

edit: Du gjorde det Opus ;)

On topic:

Jeg har kjørt i 95km/h i moped (nedoverbakke), 77,5km/h (bortoverbakke).

I bil har jeg kjørt i 110km/h på E6.

Jeg er ikke av de villeste råkjørerne for å si det sånn, men så er jeg bare 17år og prøvekjører.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

140 km/t på snowboard etter snøscooter

105 på moped (lettere oppskremt DTR)

Vil ikke ut med farta i bil bortsett fra at jeg har sittet på i 140 rett i et tre.

Kom unna det såvidt med livet i behold, mer enn man kan si om sjåføren.

Lenke til kommentar
Skuff... Jeg fikk vite her om dagen at en av gangene vi brukte 200'en min som festbil, hadde sjåføren 260 på den gjennom tunellen mens jeg lå i bagasjerommet.. Det var nytt for meg..

"200'en min"

?

audi 200 turbo quattro

Lenke til kommentar

Over 100 km/t med en Suzuki Ac 50, med 65 ccm sylinder og klippet dreieventil (originalt trim-sett). Men dette var for 18 år siden! Nå kjører jeg stort sett pent, dvs. hvis jeg ikke får en forb...... tysker med campingbil foran meg. Det kostet meg en gang 2000 kroner. Ville vært billigere å ta taxi!! :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...