Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hvis enkelte personer her er såppas treige i oppfattelsen som de fremstår her, *host*bjaa, PIIIpower*, så må jeg vel forklare med teskje. Jeg hadde ikke tenkt å gå til Politiet, jeg synes bare det er utrolig latterlig å fortelle hvor fort man har kjørt, og i tillegg ha bilder av det. At han til og med tok bildet selv er rett og slett latterlig og idiotisk gjort. Ikkje enig at det er latterlig å fortelle om det...siden det er det tråden her handla om...det som derimot er pinlig er at han bilde av det.....det vel kanskje verre Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Folk får nå kjøre fort, så lenge de ikke setter andre folks liv i fare mener nå jeg. Selv om det er vanskelig her i Norge. Jeg er mer irritert på folk som legger seg helt opp i ræva på deg. Hopper det et dyr ut i veien får du deg en real nakkesleng. Jeg kjører ALLTID 3 sek bak bilen foran. Dette er vel noe av det det syndes mest mot i trafikken. Rart det der med bilkjøring, visse folk blir helt psyko når de setter seg bak rattet på en bil. Hyggelige mennesker ellers, men i trafikken de verste bøllene som fins. Og det rare er at ingen innrømmer å være en, selv om det kryr av de i trafikken. Må nok innrømme at jeg har kjørt over fartsgrensen et par ganger når jeg har vært litt sen til jobb. Greia er at jeg avløser en annen person, så det er litt kjipt å komme for sent. Har blitt noen forbikjøringer, og en måler som har sneket seg littegran over 100 noengang. Innså plutselig at jeg var en trafikkbølle, og at jeg satt mer pris på livet enn som så. Etter det har jeg alltid satt av god tid når jeg skal kjøre. Ellers er det typisk at folk som er bøller i trafikken alltid har det travelt. Hvorfor? Fordi de beregner inn i tiden at de kjører minst 10 km/t over fartsgrensen (minst!) hele veien, og synes det er så gøy å kjøre slik at de ubevisst eller bevisst alltid har dårlig tid. I tillegg så har du konkurranse instinktet som slår ut i sin fulle blomst, og den aggressive oppførselen som følger med. Må nok bare innse at å sette seg i en bil er livsfarlig, uansett hvor god du er til å kjøre (hjelper lite når det ikke er din feil). Hvis det er tilfelle at folk her har kjørt fort, bare for å poste her i tråden, syntes jeg man burde stenge den. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde ikke tenkt å gå til Politiet, jeg synes bare det er utrolig latterlig å fortelle hvor fort man har kjørt, og i tillegg ha bilder av det. At han til og med tok bildet selv er rett og slett latterlig og idiotisk gjort. hvem har sagt det? ikke jeg.. hva du tror om meg driter jeg egentlig i .. men er litt frekt å komme her å påstå at jeg ikke har venner .. det er sårende .. rett og seltt sårende .. nå går jeg å legger meg.. jeg er SÅRET! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg hadde ikke tenkt å gå til Politiet, jeg synes bare det er utrolig latterlig å fortelle hvor fort man har kjørt, og i tillegg ha bilder av det. At han til og med tok bildet selv er rett og slett latterlig og idiotisk gjort. hvem har sagt det? ikke jeg.. hva du tror om meg driter jeg egentlig i .. men er litt frekt å komme her å påstå at jeg ikke har venner .. det er sårende .. rett og seltt sårende .. nå går jeg å legger meg.. jeg er SÅRET! Noke eg ikkje klarer å lese her? Kor står det at du ikkje har venna? Kan jo ha venna sjøl om en er idiot då... (dette er ei generell oppfatning...ikkje mynta på deg) Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Var egentlig ikke tenkt å skrive dette, men siden jeg ikke har bilen lengre, og det ikke er fare for gjentagelse, så.. Kjørte om kapp med en Audi 100 turbo quattro når jeg hadde gamlebilen. Han hadde trimmet den ganske realt for en 165hk'er og kjørte på 1.5bar. Ga han litt forsprang, tok han først igjen i 4.giret. Når det var tomt, hadde jeg i 5 og kjørte da forbi. Kort etter passeringen kastet jeg et kjapt blikk på speedoen, og den viste da ca 250. Dette var i en slakk oppoverbakke. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 drkaos, det blir ikke bobla du får opp i den hastigheten. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Raskeste jeg har kjørt med bilene som har vært/er i familien. Vectra '98 1.8 - 215km/t (Solgt) corolla '87 1.3 - 190km/t noe som var ganske artig da nåla stopper på 180km/t (dynga) sunny '92 1.6 - 195km/t bakken var ikke lengre (i odel å eie) 325ix '90 2.5 - 180km/t presser ikke søte snille bilen (i odel å eie) Akkurat hvor spiller ikke så veldig stor rolle... Kanskje autobahn? Kanskje fornebu? Eller kanskje i 30 sona forbi sykehuset? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 190kmt Scorpio 2,0i 180kmt BMW 320i 165kmt Taunus 1,6L 120kmt Scania 92 Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har hatt 180 med en Toyota Avensis 1.8 stasjonsvogn, og det er ikke noe jeg er stolt av. Nå kjører jeg ikke fortere enn 115, da jeg synes det er forsvarlig i 80-sonen så lenge det er lite biler og bra føre. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Veldig, veldig, veldig offtopic, men hva betyr dette? "en fjasko som snart dere en garasje med en Merc SLR utenfor oslo i norges dyreste hjem......." Bare lurte.... -KJ Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 150 km/t - VW Passat 1,8 TDI(tror jeg det var) 97mod. kjøreskolebil. 160 km/t - VW Golf1 1,5 bens. Mer redd for turtallet på motoren, enn farta. 180 km/t - Volvo 240 B21 Ustabile greier....Svært redd. Lenke til kommentar
hazhe Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Veldig, veldig, veldig offtopic, men hva betyr dette? "en fjasko som snart dere en garasje med en Merc SLR utenfor oslo i norges dyreste hjem......." Bare lurte.... -KJ Et sitat fra Kebab GUD. Se om du får noen mening ut av den setningen. Det er ingen verb. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Veldig, veldig, veldig offtopic, men hva betyr dette? "en fjasko som snart dere en garasje med en Merc SLR utenfor oslo i norges dyreste hjem......." Bare lurte.... -KJ Et sitat fra Kebab GUD. Se om du får noen mening ut av den setningen. Det er ingen verb. Tipper på at det skal står: "En fiasko som snart deler garasje med en Mercedes SLR utenfor Oslo i norges dyreste hjem" og det er vel Bugattien han snakker om... Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Opus: Bobla har bare 4-gir Det er snakk om en A200 tq 20v. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Audi A6 i Tyskland I dag kjørte jeg i 203kmt med go-cart, av forståelige grunner har jeg ikke bilder av dette. Dette er ny rekord for meg. Gammle rekorden var 180. Motoren blåste jeg ut 2 min etter da men... . Det å sitte i den doningen er 1000 ganger verre enn å kjøre 300 på sykkel... Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 I går satt jeg ny rekord på snø scooter... ca 229km.t.... dere sjønner vel at det er vanskelig og ta bilde av det... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hadde en gammel Apache (tråsykkel)en gang....med speedometer og greier. Laang nedoverbakke....farten økte etter at nåla butta i 80 km/t. Aner ikke hvor riktig speedometeret viste, men fort gikk det. Skrangla og rista noe helt jæ.... Ellers så har jeg kjørt i over 170 på ski.....speed-skiing (med utfor-ski). Det var tøft!! Klarte litt i overkant av 150 med telemarkski....da tørte jeg ikke mer. mvh Pantera Lenke til kommentar
Opus Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Opus: Bobla har bare 4-gir Det er snakk om en A200 tq 20v. Skjønnte det ikke var bobla det var snakk om, sier bare at du neppe får den opp i slike hastigheter. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Satt på med en kamerat her om dagen. Speedometeret viste 140km/h. Han tømte 1., 2., 3. og 4. gir. Vi stod dog riktignok ganske stille på den ganske glatte parkeringsplassen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg