Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er det forteste DU har kjørt?


JaguarXKR

Anbefalte innlegg

veien blir ganske smal når du passerer 180km/t med en bil som har dødstyring til 1000. Jeg skal ikke teste det med en gammel bil en gang til! En gang var nok for meg :ermm: men en får et kick akkurat da du har den høye farten da :dribble:

Jeg har hørt flere sjåfører si at hastigheter opptil 180 km/t er festlig, men over det blir det veldig krevende og slitsomt over tid. Spesielt hvis man har mye annen trafikk å forholde seg til.

 

Husker forresten en gang jeg var passasjer i en bil på motorveien i Frankrike og vi tok igjen en sykebil under utrykning. Vi kjørte ikke forbi den, syns det ville vært for drøyt, men i ytterste fil skled bmw'er og audier forbi som ingenting. Ganske vilt spør du meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
veien blir ganske smal når du passerer 180km/t med en bil som har dødstyring til 1000. Jeg skal ikke teste det med en gammel bil en gang til! En gang var nok for meg :ermm:  men en får et kick akkurat da du har den høye farten da :dribble:

Jeg har hørt flere sjåfører si at hastigheter opptil 180 km/t er festlig, men over det blir det veldig krevende og slitsomt over tid. Spesielt hvis man har mye annen trafikk å forholde seg til.

 

Husker forresten en gang jeg var passasjer i en bil på motorveien i Frankrike og vi tok igjen en sykebil under utrykning. Vi kjørte ikke forbi den, syns det ville vært for drøyt, men i ytterste fil skled bmw'er og audier forbi som ingenting. Ganske vilt spør du meg.

Vært med på å kjøre forbi politiet i frankrike. Var en sånn kassebil sak da. Alikevel ga det en snodig følelse å bare se de forsvinne bak.

Lenke til kommentar

Bilde

 

Sted: E-18, mellom Sandefjord og Tønsberg

Klokken: 03:30

Antall andre biler: 0

Antall Felt: 3

 

Bildet ble tatt rett før 200Km/t tokk enda et bilde rett etter på .. da jeg var på 210 km/t .. men kortet var fult :(

men i den farten bevegde Turtelleren seg ganske sakte .. så er nok en del mer krefter i den ja ..

 

bremset ned pga det gikk over til 2 felts og litt svingete

 

det er Midtskile i områdt

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
Bilde

 

Sted: E-18, mellom Sandefjord og Tønsberg

Klokken: 03:30

Antall andre biler: 0

Antall Felt: 3

 

Bildet ble tatt rett før 200Km/t tokk enda et bilde rett etter på .. da jeg var på 210 km/t .. men kortet var fult :(

men i den farten bevegde Turtelleren seg ganske sakte .. så er nok en del mer krefter i den ja ..

 

bremset ned pga det gikk over til 2 felts og litt svingete

 

det er Midtskile i områdt

Smart. Tror jeg lagrer bildet og teksten. Politiet i mårra tidlig.

Lenke til kommentar
hvordan var det egentlig å ta bilde inni bilen, med blits og hele pakka, i 200km/t? moro? Hvordan ble det med nattsynet?

for guds skyld .. se på blitzen! :roll:

 

PS: bilen er skummelt stabil og god i den farta .. ble faktisk litt redd

fryktet at den plutselig skulle si "****** heller" og kaste seg i veikanten ..

men neida. snill og god den ja ..

Lenke til kommentar
Bilde

 

Sted: E-18, mellom Sandefjord og Tønsberg

Klokken: 03:30

Antall andre biler: 0

Antall Felt: 3

 

Bildet ble tatt rett før 200Km/t  tokk enda et bilde rett etter på .. da jeg var på 210 km/t .. men kortet var fult :(

men i den farten bevegde Turtelleren seg ganske sakte .. så er nok en del mer krefter i den ja ..

 

bremset ned pga det gikk over til 2 felts og litt svingete

 

det er Midtskile i områdt

Smart. Tror jeg lagrer bildet og teksten. Politiet i mårra tidlig.

hehe tynt bevis du har der :) hvilken garanti har du for at dashbordet sitter i bilen i det heletatt?

 

hehe

"henlagt grunnet bevisets stilling"

Lenke til kommentar
Det bildet beviser ingen ulovlig handling. Han kan bare hevde at det var i Tyskland.

Så lenge man ikke blir tatt i å lyge går det greit.

Det er lov å lyge til din egen fordel eller noe sånnt hvis du er siktet, men det er ikke lov hvis du er vitne. (det er en grunn for at alle får status som vitne først, så blir de avhørt før de får status som siktet)

Lenke til kommentar
Det bildet beviser ingen ulovlig handling. Han kan bare hevde at det var i Tyskland.

Så lenge man ikke blir tatt i å lyge går det greit.

Det er lov å lyge til din egen fordel eller noe sånnt hvis du er siktet, men det er ikke lov hvis du er vitne. (det er en grunn for at alle får status som vitne først, så blir de avhørt før de får status som siktet)

Du har lov til å vitne falskt på mor, far, søster og bror.

Litt avsporing fra topic nå.

Lenke til kommentar
og hvis politiet har lyst til å gi vedkommende over her bot så er registreringsnummeret LS 51419. En mørk blå Mitsubishi Carisma GDI. Årsmodell ca 2000.

Haha, den kommer du ikke langt med :lol:

Jeg har ikke tenkt å "komme" noen vei med det der. Men du skjønner kanskje at det blir litt dumt å innrømme at man har kjørt styggfort på E18 med en bil som man før har oppgitt reg. nummer på. Og på toppen av det hele sitte der med et digitalkamera for å ta bilde (med blits) i den hastigheten der. Jeg foretrekker å se på veien enn å stirre på speedometeret i slike hastigheter.

 

Nå skal jeg ikke hardnakket påstå at dette er sant, men det virker som om noen har prøvd å kjøre så fort som mulig for å legge det ut i denne tråden.

Lenke til kommentar

Hvis enkelte personer her er såppas treige i oppfattelsen som de fremstår her, *host*bjaa, PIIIpower*, så må jeg vel forklare med teskje.

 

Jeg hadde ikke tenkt å gå til Politiet, jeg synes bare det er utrolig latterlig å fortelle hvor fort man har kjørt, og i tillegg ha bilder av det. At han til og med tok bildet selv er rett og slett latterlig og idiotisk gjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...