Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Check Engine/Vlc alarm


rsun

Anbefalte innlegg

I min trauste Auris 2010 fikk jeg under kjøring i går displayalarmer "Check engine/VSC". Alarmene kom under normal kjøring rett frem, og jeg merket overhodet ingen unormale tilstander. Jeg kjørte hjem og parkerte over natten. I dag startet jeg opp bilen, og da var det kun "Check engine" som kom på displayet, ingen VSC. 

Jeg spør her først, før jeg sender bilen for sjekk på verksted, med et lite håp om at dette kanskje er noe man kan ordne selv. 

På forhåndt takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer veldig mange slike poster her inne, pluss at det er en sticky i toppen av denne kategorien som heter "Hvis motorlampen lyser bør feilkoder leses av før posting." Ikke meninga å være spydig. Kanskje bittelitt småspydig bare kanskje. :p

 

Mulig noen butikker ala mekonomen etc. kanskje kan prøve å lese ut feilkoder for en billig penge, eller kanskje gratis hvis de ser muligheten til å selge deg noen deler.Eller om du kjenner noen som har utstyr. Bluetooth-adaptere får man fra omtrent 50-lappen og oppover. Disse leser dog som regel kun generiske koder.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1644638

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...