Gå til innhold

Skryt til PS-Data

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare skryte litt av PS-Data. Bestillte et digital-kamera idag sånn i 14-tida. Nå ikveld kl.19 var det innleveringsregistrert hos posten. Jeg har aldri handlet fra dem før,men har brukt Komplett i alle år. Hos Komplett har jeg alltid opplevd at pakken står som "plukkliste" minst 2 dager før noe som helst skjer. Kanskje ikke så big deal for alle,men jeg digger å få tingene jeg bestiller fortest mulig.Nå er det bare opp til posten å gjøre jobben sin,noe som ikke alltid går bra.

Man må skryte litt av sånt,tross alt gledelig for webshopene å få skryt,og ikke minst inspirasjon for videre god service :thumbup:

Hvordan er de på returer o.l ?. Tror nemlig PSData har fått seg en ny fast-kunde idag..... :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gode erfaring med leveringsrutinene til de "3 store": MPX, Komplett og PSData. Har faktisk alltid opplevd, når jeg har plassert en bestilling hos noen av de, og har gjort det før kl 1200 på en hverdag med alle varene på bestillingen registrert inne på lager, at Posten har kunnet ta over leveringen samme dag. Min konklusjon: de fleste store webshopper er flinke på å pakke, og det er ikke rart, det er jo den letteste delen av jobben de har!

Når det gjelder returer er min erfaring slik:

Raskest: PSData og Komplett (dog bruker MPX ikke noe lang tid de heller, langt ifra, de har aldri brukt mer enn 3 arbeidsdager på å fullføre noen av mine retursaker)

Best oppfølging/informasjon til kunden under retur: Komplett (Komplett sender ut e-poster med informasjon og du kan følge saken på nettet. MPX har gjort en angrerettsak nå, og tydeligvis er pengene sendt, men jeg har ikke engang fått en e-post med melding om at pakken var mottatt, jeg måtte ta alle initiativ til dialog selv og ringte de, for den ene e-posten fikk jeg aldri noe svar på. PSData bruker det å gå fort og greit med.)

Greiest å ringe og snakk med: PSData og MPX

Greiest å sende e-post til: PSData

Dette er mine erfaringer, og ikke noen fasit verken for meg selv i fremtiden eller noen andre. Men alle disse webshoppene er seriøse bedrifter som er gode på det meste. Noen er bare litt bedre på noen områder enn andre :)

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Hei!

Ville bare skryte litt av PS-Data. Bestillte et digital-kamera idag sånn i 14-tida. Nå ikveld kl.19 var det innleveringsregistrert hos posten. Jeg har aldri handlet fra dem før,men har brukt Komplett i alle år. Hos Komplett har jeg alltid opplevd at pakken står som "plukkliste" minst 2 dager før noe som helst skjer. Kanskje ikke så big deal for alle,men jeg digger å få tingene jeg bestiller fortest mulig.Nå er det bare opp til posten å gjøre jobben sin,noe som ikke alltid går bra.

Man må skryte litt av sånt,tross alt gledelig for webshopene å få skryt,og ikke minst inspirasjon for videre god service  :thumbup:

Hvordan er de på returer o.l ?. Tror nemlig PSData har fått seg en ny fast-kunde idag.....  :w00t:

Skulle jo bare mangle at de ikke klarer å få sendt en ordre avgårde med posten samme dag som varen blir bestilt. Med mindre bestillingen blir lagt inn for seint på dagen.

Men personlig synes jeg at PsData kunne vært enda raskere. Hva med å få avgårde varene slik at de rekker dagens postgang. Tar jo tross alt 2 dager før man har varen i hende (servicepakke).

Bestilte et digitalkamera hos www.hardwarebutikken.no (julekalendertilbud) natt til mandag. Tirsdag kunne jeg alt hente det på mitt lokale postkontor :thumbs: Slår PsData med en hel dag. Ikke gærn't det heller.

Lenke til kommentar

4 forsendelser bestilt fra Ps-Data i år, alle som en sendt samme dag/ neste.

5 forsendelser fra Komplett i år, ingen av bestillingene ut fra kompletthuset før dag 3.

Så skal jeg ha ting kjapt er Ps-data som gjelder.

Endret av Funkcikle
Lenke til kommentar

jeg kjøpte DVD-brenneren hos PS-data (julekalender dag 9?).. den ligger fremdeles (idag er det 11.des, -2 dager siden bestilling), med "Vare på lager, klar til å sendes".. blir den sendt idag kanskje?? -håper jo det.. med julepost og alt sammen så kommer den sikkert ikke fram før om lenge! :mad:

det skal sies at jeg endret litt på bestillingen igår (la til en harddisk også) men det skal vel ikke utsette forsendelsen??`! :scared:

argh.. jeg kan ikke vente så lenge som en hel uke!!.. kan de ikke bare være så snille og sende den idag? :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...