solidcard Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noen som kan fortelle hvordan det gjøres? Hvordan får jeg navn på låtene/album osv Bruker nå EAC til å rippe fra CD til mp3,men hva skal jeg gjøre med filene etter på Er "litt grønn" på dette området Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg bruker freerip, det legger inn all info selv. Vist cden er finnes i databasen. Søk på google, du finner det raskt Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg er ikke sikker på EAC, men du kan jo bytte til dbpoweramp og bruke cd-ripper'n der som automatisk laster ned navn på sang OSV. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har du kommet så langt som å bruke EAC så ville jeg ikke byttet til noe annet. Bare slå på funksjonen i EAC. EAC->freedb / Database options. Alle programmer støtter vel dette, men EAC går for å være det beste å rippe med dersom du bryr deg om feildeteksjon og å vite om feil under rippingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå