Kristoffer Møllevik Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Digert, dyrt og i grunn ganske så herlig.FEATURE: En dag med Panasonics nye flaggskip Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Spinndyrt ? Canon 5D MK IV koster det dobbelte, og har en codec fra steinalderen som gjør det ubrukelig på video. Så alt er vel relativt. 2 Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Fin test! Og kom gjerne med flere slike. Er selv godt investert i MfT-systemet, og har mye god optikk etterhvert. Men bruker fortsatt første generasjons OM-D EM-5, og det er snart på tide å oppgradere tror jeg. Mitt første MfT-kamera var faktisk et GH(1), men da video ikke er en så veldig viktig del for min del så blir det neppe dette kameraet jeg kommer til å ende opp med, så jeg er veldig enig i konklusjonen din selv om det virker som et fantastisk kamera til mye. Har også tenkt litt på skifte over til Sony A7R, men da må all optikken også skiftes ut og det spørs om det er verdt det.. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Digert, dyrt og i grunn ganske så herlig. FEATURE: En dag med Panasonics nye flaggskip Fin "hands-on"-rapport! Er dedikert bruker av MFT-systemet, men til video bruker jeg et dedikert kamera som er langt rimeligere. PS! For den som søker en "alt i ett-løsning" så er vel dette flaggskipet noe å tenke på, trur eg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg