ray001 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Hvordan kopiere filmer inn på ipad ifra Windows 10 PC? Og uten bruk av iTunes, vis det går på noen vis. Hvilke App / programmer trengs? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Slenger meg på her. Jeg tenkte å legge inn en del .mp4 filmer på ipaden, slik at disse kan spilles av uten tilkobling til nett. Jeg har ingen erfaring med IPad og skjønner faktisk ikke hvordan jeg gjør dette. Jeg ser ikke noe filbehandling noe sted..? Er det mulig å lagre ting lokalt på brettet? (det må da gå an??) Må jeg via iTunes? Setter pris på tips! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 28. april 2017 Del Skrevet 28. april 2017 Du kan bruke VLC og gå via iTunes, der kan du lagre filmer og musikk offline. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Hva er det folk har så veldig imot iTunes? Det er jo viden kjent at Apples produkter brukes opp mot iTunes, så da må man nesten bare akseptere det eller gå for et annet merke. Jeg synes iTunes er helt genialt, men så har jeg brukt det siden den første iPoden kom på markedet i 2002 ellernårdetvar, så jeg vil ikke bytte ut iTunes med noe. Når det er sagt, så er dette på Mac, og jeg har ingen erfaring med det programmet på Windows Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg har ikke noe i mot iTunes - jeg spurte fordi jeg aldri har brukt noe fra Apple og ikke visste hvordan ting fungerte. Nå fikk jeg hjelp til å legge inn videoene via VLC, og det fungerte fint. Hvis andre lurer, her er fremgangsmåten: 1. Last ned appen VLC på iPad'en. 2. Åpne den, og slå på menyvalget "Del via Wifi". Du får opp en IP-adresse. 3. Åpne angitt IP-adresse fra nettleseren på pc. 4. Du får opp et vindu der du kan klikke for å legge til filer. Når du legger til noe blir det synkronisert med VLC på iPad'en, og lagret lokalt. Kanskje jeg begir meg utpå iTunes en annen gang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå