Fa^Xe Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hei. jeg lurte på om det var noen som viste om noen bra overklokkings progs til amd cpu. Fa^Xe. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du klokker i bios når maskinen starter opp, tror ikke det går ann å klokke cpu fra software. Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 okay. har klokka max der men. xp1600@xp1900 får ikke klokka mere. jeg har blitt anbefalt CPUCool men jeg finner ikke no sted der jeg kan laste d ned Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 søkte på cpu-cool på google jg.. første som kom opp var faktisk det programmet men d er ikke freeware såvidt jg forsto.. Lenke til kommentar
korny Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hvis du har Nforse2 chipset så har nvidia et program for klokking. husker ikke hva det heter Lenke til kommentar
Xticy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 du kan laste ned cpu cool fra www.tweak.dk Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Antar du ikke har nForce-chipset siden du har en så gammel CPU, men uansett, se her for programmer til NF2/3. Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 nei har ikke nforce. har et gammelt abit kt7a kort. men tnx Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Tviler på at du får klokket noe særlig mere med et software basert klokkingsprogram enn det du får gjort i bios. Det du kan prøve er å laste ned nyeste bios og se om den har settinger som åpner for høyere MP og FSB Lenke til kommentar
Fa^Xe Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 ja ok. finner jeg nyere bios på abit sia da kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå