Deal! Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har et problem med pc1 min her som ikke vet hva her,derfor lurer jeg på om noen av dere der "ute" som kan en del,ville hjulpet meg litt. Jeg starter opp pc1 det lyser grønt på hovedkorte og vifter og alt går. Men på skjermen står det "Cable disconnected or No Signal" jeg har prøvde med flere skjermkort å det samme skjer. Noen som har noen tanker om hva jeg kan gjøre?? Takker alle svar Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Du har ikke prøvd med annen skjerm da? Kansje det hjelper hvis du vrikker og vrir litt på pluggen. Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Kan jo prøve.. Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 funka ikke.. pc1 er ikke overklokket nei! Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 ASUS A7V233 Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 retter meg selv HK = A7V266 Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ledningen fra skjermen er ikke helt plugget i, feil på plugg eller ledning. Eller skjermkortet er skadet eller står ikke ordentlig i. Prøv med en annen skjerm og/eller et annet skjermkort om du ikke får gjort noe med kabelen fra skjermen. Lenke til kommentar
FifaGuru Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 kan det være skjermen som ikke tåler oppløsningen? har det problemet her med enkelte spill.. flatskjermen takler ikke mer enn 1024*768... må kjøre det ut på tv for å endre det... tungvindt, men gud så glad jeg ble da jeg fant det ut... s Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm,har prøvd en annen skjerm med et annet skjermkort,men fikk forstatt ikke noe bilde. HD`en min lager en rar lyd da,akkuratt som den prøver å starte,men så slutter lyden å begynner på nytt! Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) prøv å resett CMOS, det er en jumper rett ved BIOS batteriet (er ikke sikker, se i manualen så står alt der) PS: så du ikke hadde overklokka. pass på at Cpu kjøleren din sitter ordentlig på og at du har lagt på et tynt lag goop. Lykke til! Endret 3. desember 2003 av InZomnia Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høres ikke bra ut. Kan være hovedkortet som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Er redd for det.. Men da er det jo gledlig at det er snart jul! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Høres ikke bra ut. Kan være hovedkortet som har tatt kvelden. Jeg er rimelig sikker på at det er hovedkortet som er synderen. Jeg har fått akkuratt de samme symtomer på 2 hovedkort, og begge gangene var det Hovedkortet som var deffekt. Lenke til kommentar
bokperm Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 En ting som slo meg er at det kan være agp porten din. Du har ikke prøvd et pci skjermkort da? Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Nope,dessvere har jeg ikke tilgang til noen pci skjermkort! Lenke til kommentar
Murty Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du sier hvor du bor.. så kan det hende det er noen som bor i nærheten av deg som har et pci kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå