AfterGlow Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Samsung viste frem spenstige konseptmodeller som er inspirert av sveitsisk klokkekunst.Snart kan du kanskje få kjøpt en smartklokke i lommeur-format Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Spennende konsept. Men tror nok ikke dette danker ut smarttelefoner. Samsung må gjöre mye om dette skal bli en hit. Lenke til kommentar
HildrandeDu Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Smartklokke du kan ha i lomma.. Slik som en smarttelefon? Med andre ord, en rund smarttelefon uten ringemuligheter? 6 Lenke til kommentar
Tweeg Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Fordelen med smartklokke er for meg å slippe å plukke fram noe fra lomma for å sjekke tid/kjapp informasjon, så interessen for et smartlommeur er ikke helt der... Kan til nød se hensikten om det kan brukes uten telefonen i nærheten, evt i form av sånne ur helsepersonell fester på jakken. 1 Lenke til kommentar
rbr Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 sier ja takk til en smart lommeur. håper den må trekkes opp nå og da,.nostalgisk Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Man får det vel snart i ytterjakken om man lurer på hva tiden er: Endret 26. mars 2017 av G Lenke til kommentar
nessuno Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 "Smartklokke? Hvorfor ikke et smartlommeur?" WHY NOT ZOIDBERG?!? Skjønner godt at siden batteritiden er tragisk lav hos alle smartklokker så har man selvfølgelig ta snarveien og lage et enda mer gigantisk klokke... ur... ettellerannet, bare for å få solgt produktet. Magefølelesen sier meg at det vil nok ta 3-5 år før klokkene er så modne at man ikke trenger å lade de hver dag og kan faktisk bruke de til noe. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Jeg håper det etterhvert kommer en vanntett utgave i "nurse watch" format. Da hadde jeg kunne brukt den på jobb (helsefagarbeider på sykehus/sykehjem). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg