Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 På veg til bryllupsfest Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg tvilte ikke et sekund på at du taklet oppgaven med bryllupsfotografering. Meget godt komponert landskapsbilde. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg tvilte ikke et sekund på at du taklet oppgaven med bryllupsfotografering. Meget godt komponert landskapsbilde. Mvh Gunnar Takk for tilliten Gunnar ? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Virker ikke som om det er de nygifte som er på tur utover, men hvem vet? Om du er tilliten verdig får vi sikkert bekreftelser på - etter hvert. Fint bilde av fine omgivelser - selv om været kanskje ikke er riktig så "fotovennlig" som en kunne ønske seg. Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Fin komposisjon med fyret flott plassert i flata. Ellers henger jeg meg på Oddvars kommentar her.. FredriK 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Virker ikke som om det er de nygifte som er på tur utover, men hvem vet? Om du er tilliten verdig får vi sikkert bekreftelser på - etter hvert. Fint bilde av fine omgivelser - selv om været kanskje ikke er riktig så "fotovennlig" som en kunne ønske seg. Mvh.Oddvar Fin komposisjon med fyret flott plassert i flata.Ellers henger jeg meg på Oddvars kommentar her.. FredriK[/quote Hei! Det var vel ikke den muntreste gjengen dette, ho gamlemor og sine to døtre i sorte sunnmørsbunader. Været kunne helt klar vært bedre sånn fotomessig, men brura fikk i alle fall dråper i sløret,og det betyr vel lykke? Takk for kommentarer gutta boys Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Hello lady Jeg henger meg ikke på noen, men kan være lit enig med tidligere kommentanter Heller lit til høyre. Kanske før mange glass? rusbrus eller annet godt at drikke Er likvel et fint bilde. Er en slik miljø her på øya, med en lita kirke ved vannet God søndag videre ! Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Hello lady Jeg henger meg ikke på noen, men kan være lit enig med tidligere kommentanter Heller lit til høyre. Kanske før mange glass? rusbrus eller annet godt at drikke Er likvel et fint bilde. Er en slik miljø her på øya, med en lita kirke ved vannet God søndag videre ! Leif Jaggu har du rett i at det heller til høyre!!....så irriterende at jeg ikke så det! Takk for tilbakemeldingen Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Hello lady Jeg henger meg ikke på noen, men kan være lit enig med tidligere kommentanter Heller lit til høyre. Kanske før mange glass? rusbrus eller annet godt at drikke Er likvel et fint bilde. Er en slik miljø her på øya, med en lita kirke ved vannet God søndag videre ! Leif Jaggu har du rett i at det heller til høyre!!....så irriterende at jeg ikke så det! Takk for tilbakemeldingen Leif Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Fint komponert bilde! Takk skal du ha Tove! ? Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Flott jevnt fotolys i dette gode oversiktsbildet 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Nesten noe sørgmodig over bildet slik menneskene fremstilles i bildet. Fine linjer innover mot bygningen. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Flott jevnt fotolys i dette gode oversiktsbildet Takk takk! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Nesten noe sørgmodig over bildet slik menneskene fremstilles i bildet. Fine linjer innover mot bygningen. Mvh Ragnar Hehe.. ja, det ser ut som de skal i gravøl! Kunne nesten vært fra slutten av 1800-tallet Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Greit utsnitt og komp der dybden jo gir seg sjøl. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg