Gå til innhold

På veg til bryllupsfest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker ikke som om det er de nygifte som er på tur utover, men hvem vet?

Om du er tilliten verdig får vi sikkert bekreftelser på

- etter hvert. Fint bilde av fine omgivelser - selv om været kanskje ikke er riktig så "fotovennlig" som en kunne ønske seg.

Mvh.Oddvar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Virker ikke som om det er de nygifte som er på tur utover, men hvem vet?

Om du er tilliten verdig får vi sikkert bekreftelser på

- etter hvert. Fint bilde av fine omgivelser - selv om været kanskje ikke er riktig så "fotovennlig" som en kunne ønske seg.

Mvh.Oddvar

Fin komposisjon med fyret flott plassert i flata.

Ellers henger jeg meg på Oddvars kommentar her..

FredriK[/quote

Hei!

Det var vel ikke den muntreste gjengen dette, ho gamlemor og sine to døtre i sorte sunnmørsbunader.

Været kunne helt klar vært bedre sånn fotomessig, men brura fikk i alle fall dråper i sløret,og det betyr vel lykke?

Takk for kommentarer gutta boys ;)

Lenke til kommentar

Hello lady

Jeg henger meg ikke på noen, men kan være lit enig med tidligere kommentanter  :huh:  Heller lit til høyre. Kanske før mange glass? rusbrus eller annet godt at drikke ;) Er likvel et fint bilde. Er en slik miljø her på øya, med en lita kirke ved vannet :) 

God søndag videre !

Leif :cool: 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hello lady

Jeg henger meg ikke på noen, men kan være lit enig med tidligere kommentanter  :huh:  Heller lit til høyre. Kanske før mange glass? rusbrus eller annet godt at drikke ;) Er likvel et fint bilde. Er en slik miljø her på øya, med en lita kirke ved vannet :) 

God søndag videre !

Jaggu har du rett i at det heller til høyre!!....så irriterende at jeg ikke så det!

Takk for tilbakemeldingen Leif :)

Lenke til kommentar

Hello lady

Jeg henger meg ikke på noen, men kan være lit enig med tidligere kommentanter :huh: Heller lit til høyre. Kanske før mange glass? rusbrus eller annet godt at drikke ;) Er likvel et fint bilde. Er en slik miljø her på øya, med en lita kirke ved vannet :)

God søndag videre !

Jaggu har du rett i at det heller til høyre!!....så irriterende at jeg ikke så det!

Takk for tilbakemeldingen Leif :)

Bare hyggelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...