Roar Kneppen Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Landskap fra Magerøya 2006 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Her har jeg nok vært flere ganger enn deg, men det er lenge siden. Planlegger tur til sommeren med midnattsol?. Ok komponert, men alt for hardt oppskarpet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Her har jeg nok vært flere ganger enn deg, men det er lenge siden. Planlegger tur til sommeren med midnattsol?. Ok komponert, men alt for hardt oppskarpet. Mvh Gunnar Dette er ikke tenkt som perfekt foto - bare som et skærve bilde. Snapshot tatt gjennom vindu fra buss i fart. Bør forøvrig sees i full størrelse ved å klikke linken. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Virker som om landskapet er bevisst fargetonet for få matche ramma. Dette gjør at ornamentet får et både dekorativt og helhetlig utrykk. At dette går ut over naturlige farger har du sikkert tatt høyde for. Sett ut fra det perspektivet synes jeg at du har fått et fint resultat. mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Natur man må adskillig høyere opp i øvrige Norge for å oppleve. Kjenner meg igjen fra oppvekst i vestfylket, som forlengst ble fullstendig avskoget. Flott når man trykker link. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 En god del artefakter etter etterbehandling, men hvis det betraktes på stor skjerm på litt avstand blir det som et kunstverk, lell ! Likte det godt, jeg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg