Gå til innhold

Spillimport fra England

Anbefalte innlegg

Hei!

På fredag leverte jeg inn mitt svenske NFS: Underground for å få en skikkelig utgivelse i stedet. Derfor, på fredag, bestilte Platon et NFS: Undergroud fra England. De sa at de hadde det på tirsdagen. Men dagene går, og i dag onsdag skulle de uansett ha mottatt spillet, i følge dem. Men, nei... :thumbdown:

Siste jeg har hørt er at jeg får det i morgen... Hvor lang tid tar det egentlig å få importert et spill fra England? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være flere ting:

1. Dem har det ikke på lager i england, slik at avseldense blir forsinket.

2. Det har skjedd noe rart hos avsender, eks. at bestillingen din ikke har blitt registrert ordentlig eller.no. Har du spurt dem om dem har sendt spillet? Og om det har noe form for "tracking number" slik at du kan se hvor pakken din er?

3. Posten Norge har driti på draget med ett eller annet (igjen).

4. Tolletaten har fått kloa i spillet, slik at du om en ukes tid får spillet sammen med et krav fra dem....

Mvh.

SvUpP

Lenke til kommentar

Det som ofte kan være problemet, spesiellt i England, med bestillinger i både innland og utland (for dem) er transporten. I England har de et budbil byrå som heter Parcel Force som har rykte på seg for å være ekstremt billige, på bekostning av leveringstid. Selv om Parcel Force lover levering innen 5 dager, har jeg ofte hørt fra kompiser som bor der borte at det har tatt 14 dager. En kompis av meg her i norge driver med import av alt innen CD og DVD medier, har helt kuttet ut å bruke Parcel Force når han bestiller fra England. Den ene gange fikk han to paller med DVD plater, hvor den ene pallen var helt ødelagt, DVD plater inklusiv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...