VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Undersøkelser viser at fysisk sterke menn har en større tilbøyelighet til å stemme konservativt/liberalt, mens de fysisk svake i større grad lener seg til venstre i det politiske landskapet. Finnes det en tilsvarende sammenheng for kvinner? Stemmer attraktive kvinner mer konservativt/liberalt, vel vitende om at de kan skaffe seg en god forsørger uten hjelp av staten? Endret 26. mars 2017 av VR-katten 4 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Kanskje fordi de pene damene ofte er overfladiske og statusfokuserte. Yes, I went there Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 ...mens de mindre pene vil ha omfordelt alt de ikke har fått utdelt selv 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Skal du stikke pinner i vepsebolet så kan du i det minste linke til studiene. Jeg synes det er et lavmål å drive med politisk shitsmearing, ikke minst fordi dette er noe så overfladisk som utseende istedet for å diskutere den litt mer saklige IQ-differansen. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Kanskje fordi de pene damene ofte er overfladiske og statusfokuserte. Ikke min erfaring. Skal du stikke pinner i vepsebolet så kan du i det minste linke til studiene. http://www.newsmax.com/TheWire/strong-men-conservative-study/2013/05/17/id/505083/ Endret 26. mars 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Man kan fint være fysisk sterk og lite attraktiv. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Ingen her som husker "dum og deilig"? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Skal du stikke pinner i vepsebolet så kan du i det minste linke til studiene. http://www.newsmax.com/TheWire/strong-men-conservative-study/2013/05/17/id/505083/ Ingen link til studien, så kilden er ubrukelig for min del. Jeg vil se hva forskerne konkluderte med, da aviser har en tendens til å gulpe opp en råtten variant av konklusjonen. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Man kan fint være fysisk sterk og lite attraktiv. Absolutt, men fysisk styrke er en av de viktigste attraktivitetsfaktorene for menn fra naturens side. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Skal du stikke pinner i vepsebolet så kan du i det minste linke til studiene. http://www.newsmax.com/TheWire/strong-men-conservative-study/2013/05/17/id/505083/ Ingen link til studien, så kilden er ubrukelig for min del. Jeg vil se hva forskerne konkluderte med, da aviser har en tendens til å gulpe opp en råtten variant av konklusjonen. Det bør være lett å google Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Det var ikke det. Om du finner noe så må du gjerne dele. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Ingen link til studien, så kilden er ubrukelig for min del. Jeg vil se hva forskerne konkluderte med, da aviser har en tendens til å gulpe opp en råtten variant av konklusjonen. Siden det lenkes til har lenken 'a proxy for the ability to physically defend or acquire resources', hvor man finner kilden 'Petersen, M. B, Sznycer, D., Sell, A., Cosmides, L.,&Tooby, J. 'The ancestral logic of politics: Upper body strength regulates men’s assertion of self-interest over economic redistribution', Psychological Science doi: 10.1177/0956797612466415', som gir følgende resultat når det binges, hvor denne PDFen er plassert øverst og muligens er studien. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg leste kjapt gjennom, og ingen steder står det noe om attraktivitet og politisk tilhørighet. Det står om fysisk styrke og "self-interest" i politisk orientering. Ordene "attractive", "liberal", "conservative" og "party" er ikke brukt en gang. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Jeg leste kjapt gjennom, og ingen steder står det noe om attraktivitet og politisk tilhørighet. Det står om fysisk styrke og "self-interest" i politisk orientering. Ordene "attractive", "liberal", "conservative" og "party" er ikke brukt en gang. Tror du må lese OP en gang til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Hva med å lese emnetittel? Lenke til kommentar
OleNord Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 De mest attraktive tror jeg er de som ikke bryr seg om politikk. Gjerne fordi de ungår unødvendig stress. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 De mest attraktive tror jeg er de som ikke bryr seg om politikk. Gjerne fordi de ungår unødvendig stress. Det kan godt være. Men indirekte er de da konservative/liberale. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Finnes det en tilsvarende sammenheng for kvinner? Stemmer attraktive kvinner mer konservativt/liberalt, vel vitende om at de kan skaffe seg en god forsørger uten hjelp av staten? Ikke glem den flotte liberalisten som går under kallenavnet Smugglypuff. Nasty woman som trump ville sagt. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Ikke glem den flotte liberalisten som går under kallenavnet Smugglypuff. Nasty woman som trump ville sagt. Hun som viste fingeren til Rebel Media? Er vel mer sosialist enn liberalist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå