Pepsoman Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Hei, jeg er på utkikk etter å oppgradere GPUen i min Clevo-laptop (multicom). Den har nå GTX 765m, men er interessert i GTX 870m eller over. Andre kan også være av interesse. Er det noen som har en liggende, enten fungerende eller som delepc, og kan være interessert i å selge sin GPU? Mvh. p Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) Altså, GTX 880m koster jo alene nesten 4000,- kroner ny.. Blir litt fat chance at noen har noe slikt liggende å slenge.. Endret 26. mars 2017 av Krozmar Lenke til kommentar
Pepsoman Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Garantert liten sannsynlighet, ja. Men håpet er at noen har en defekt eller ubrukt, så gir det et forsøk Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Tja, for å oppgradere GPU i en laptop må det være av MXM typen. I mange laptoper er GPU loddet på hovedkortet. Hvilken Clevo laptop er dette? Lenke til kommentar
Pepsoman Skrevet 28. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2017 Clevo W350ST. Skal ha kort av MXM 3.0-typen, om jeg ikke har misforstått. Lenke til kommentar
Pepsoman Skrevet 5. april 2017 Forfatter Del Skrevet 5. april 2017 Det var billigere å kjøpe en brukt nyere modell på finn, og selge den gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå