Gunnar Fagerli Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Undergang Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Et bilde med god dynamikk (liv), med bevegelse i paraplyjenta idet hun passerer i form- og fargefulle omgivelser. Bodde i Santa Cruz noen uker i 97, og mener å huske de startet å bygge det som skulle bli flott konserthus, synlig inspirert av Sydneys hva gjelder ytre form. Rakk aldri å besøke bygget da det sto ferdig en del år senere. Kanskje du, Fredrik eller andre på tek alt har vært der? Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Et bilde med god dynamikk (liv), med bevegelse i paraplyjenta idet hun passerer i form- og fargefulle omgivelser. Bodde i Santa Cruz noen uker i 97, og mener å huske de startet å bygge det som skulle bli flott konserthus, synlig inspirert av Sydneys hva gjelder ytre form. Rakk aldri å besøke bygget da det sto ferdig en del år senere. Kanskje du, Fredrik eller andre på tek alt har vært der? Takk Trond Olav! Auditorio de Tenerife var ferdig i 2003 og er vel kanariøyenes mest moderne bygg. Jeg har vært her flere ganger, flott både ut- og innvendig. Graffitien av musikerne er fra sjøkanten her. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet! Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Enig med Helene og Trond Olav. Artig å betrakte bildene dine fra Santa Cruz. Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Enig med Helene og Trond Olav. Artig å betrakte bildene dine fra Santa Cruz. Fredrik Takk Fredrik! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet!Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh Gunnar Da var du ganske kjapp! Jeg sprang alltid på 9,4 jeg Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet!Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh GunnarDa var du ganske kjapp! Jeg sprang alltid på 9,4 jeg 9,4 synes jeg var svakt., hadde ventet bedre av deg:-). Verre er det at Nord-Irland leder 2-0 over Norge allerede i 1. omgang. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet!Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh GunnarDa var du ganske kjapp! Jeg sprang alltid på 9,4 jeg9,4 synes jeg var svakt., hadde ventet bedre av deg:-). Verre er det at Nord-Irland leder 2-0 over Norge allerede i 1. omgang. Ha en fin kveld! Mvh Gunnar Nå må du huske at jeg er jente da! Jeg fikk faktisk sølvmedalje i Moldemesterskapet i friidrett når jeg gikk i sjette klasse. (uten å trene eller drive med friidrett..) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet!Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh GunnarDa var du ganske kjapp! Jeg sprang alltid på 9,4 jeg9,4 synes jeg var svakt., hadde ventet bedre av deg:-). Verre er det at Nord-Irland leder 2-0 over Norge allerede i 1. omgang. Ha en fin kveld! Mvh GunnarNå må du huske at jeg er jente da! Jeg fikk faktisk sølvmedalje i Moldemesterskapet i friidrett når jeg gikk i sjette klasse. (uten å trene eller drive med friidrett..) Jeg har vært kretsmester for Nordmøre i flere øvelser i friidrett, men ikke i løping som junior. Jeg deltok også i stevner på Molde stadion og Aksla stadion og slo som oftest både romsdalinger og sunnmøringer:-). Kan nevne at jeg også er kretsmester for senior i Finnmark da jeg skrøt hvor god jeg hadde vært og ble oppfordret til å delta uten å ha trent friidrett på mange år. Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle være nødt til å skrive jeg som verken er på "Facebook" eller andre sosiale medier. Men jeg er en elendig fotograf:-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet!Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh GunnarDa var du ganske kjapp! Jeg sprang alltid på 9,4 jeg9,4 synes jeg var svakt., hadde ventet bedre av deg:-). Verre er det at Nord-Irland leder 2-0 over Norge allerede i 1. omgang. Ha en fin kveld! Mvh GunnarNå må du huske at jeg er jente da! Jeg fikk faktisk sølvmedalje i Moldemesterskapet i friidrett når jeg gikk i sjette klasse. (uten å trene eller drive med friidrett..)Jeg har vært kretsmester for Nordmøre i flere øvelser i friidrett, men ikke i løping som junior. Jeg deltok også i stevner på Molde stadion og Aksla stadion og slo som oftest både romsdalinger og sunnmøringer:-). Kan nevne at jeg også er kretsmester for senior i Finnmark da jeg skrøt hvor god jeg hadde vært og ble oppfordret til å delta uten å ha trent friidrett på mange år. Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle være nødt til å skrive jeg som verken er på "Facebook" eller andre sosiale medier. Men jeg er en elendig fotograf:-). Mvh Gunnar Du var/er et atletisk naturtalent da! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Kult bilde! Likte at du hadde fått med ei paraplyjente for ekstra liv i bildet!Takk Helene! Her måtte jeg ta frem løpeferdighetene mine for å komme i posisjon, 60m på 7,3 for noen år siden:-). Mvh GunnarDa var du ganske kjapp! Jeg sprang alltid på 9,4 jeg9,4 synes jeg var svakt., hadde ventet bedre av deg:-). Verre er det at Nord-Irland leder 2-0 over Norge allerede i 1. omgang. Ha en fin kveld! Mvh GunnarNå må du huske at jeg er jente da! Jeg fikk faktisk sølvmedalje i Moldemesterskapet i friidrett når jeg gikk i sjette klasse. (uten å trene eller drive med friidrett..)Jeg har vært kretsmester for Nordmøre i flere øvelser i friidrett, men ikke i løping som junior. Jeg deltok også i stevner på Molde stadion og Aksla stadion og slo som oftest både romsdalinger og sunnmøringer:-). Kan nevne at jeg også er kretsmester for senior i Finnmark da jeg skrøt hvor god jeg hadde vært og ble oppfordret til å delta uten å ha trent friidrett på mange år. Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle være nødt til å skrive jeg som verken er på "Facebook" eller andre sosiale medier. Men jeg er en elendig fotograf:-). Mvh Gunnar Du var/er et atletisk naturtalent da! er:-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Fargefint, og liker at du fikk med paraplydamen.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Fargefint, og liker at du fikk med paraplydamen.. Takk smort1! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg