nyskjerrigarne Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Paranoide folk tror alt mulig. Hvis du bare er her for å fortelle meg at jeg er paranoid ser jeg helst at du forlater denne tråden, takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 (endret) Det er lørdag kveld, og sannsynligheten for å få vettuge svar blir bare mindre og mindre, nå. Denne tråden kommer til å bli lang og seig, etter hvert som du gradvis slipper info. Det neste du gjør nå, er å bytte passord på Instagram og kontoen på den appen/nettsida du bruker til å chatte. Endret 25. mars 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Benytt deg av passwordmanager som LastPass eller tilsvarende (https://www.lastpass.com/) og bytt ALT du har av passord. 2 step vertification på alle steder som har muligheten til det. En factory reset/tilbakestilling av telefonen kan også være en tanke og gå gjennom hva du faktisk har installert av apps step by step. 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 jeg vil bare komme med et tankespill til deg. Jeg har selv funnet bilder på nettet som er tatt av venner og familie. Når jeg har gjort dem oppmerksomme på at bildene ligger ute har alle blitt overrasket. Dette har vært bilder tatt/sendt i snap og insta. felles for disse er at de har takket ja og eller registrert seg i noen tjenester som har egne album på nett. altså bildene de da tar blir overført dit. Ingen av bildene fra disse var så private at det ble dumt, men de fikk seg en liten lærepenge allikavel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå