Mads2 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Hei Er det mulig å velge eksakte YouTube brukere slik at de ikke kan se filmene dine? Til og med hvis han/hun abonnerer meg. På vedlegget jeg har under, er det bare å trykke på Blokkèr så er det gjort? Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 På globale innstillinger kan du velge: Privat, Ikke oppført eller Offentlig. På hver video kan du forandre dette. Men du kan ikke velge publikum. Ikke sikker på hva du egentlig mener. Lenke til kommentar
Mads2 Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 (endret) På globale innstillinger kan du velge: Privat, Ikke oppført eller Offentlig. På hver video kan du forandre dette. Men du kan ikke velge publikum. Ikke sikker på hva du egentlig mener. Jeg har en "venn" som indirekte gjør narr av hva jeg publiserer. En eventuell ny film jeg lager, viser han slik den får fra min side uønsket oppmerksomhet til folk jeg kjenner. Så trenger egentlig bare å blokkere denne brukeren, slik at han ikke trenger å dele filmene jeg publiserer, tenkte jeg. Endret 26. mars 2017 av Mads2 Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Det er visst flere måter å gjøre det på, som vist her: http://www.wikigain.com/block-someone-on-youtube-channel/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå