Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Problemer med forholdet.

Anbefalte innlegg

Hei ,sliter veldig for tiden med dama ,for å gjøre lang avhandling kort så var alt supert i over 1 år ,men så begynnte det å skje ting ,jeg har gjort mye for å få det hær til å fungere ,flyttet opp til kalde nord for over 1/2 år siden der jeg ikke kjenner noen pga av ting var så sikkert ordna med jobb og alt ,men så begynner ting å skurre ,problemer med jobben ,men fortsatte pga av forholdet var fantastisk ,og bare for å si det så bodde vi først i lag i ca 1/2 år så flyttet jeg opp til kalde nord ,"dama" hadde studier og eksamen så hadde planlagt en stor overaskelse at jeg flyttet opp "er ca 12 timer fra dær jeg kommer fra".

Er fortvilet og såret ,gjorde så mye for henne brukte hente henne fra den plassen hun hadde studier  tok ca 12 timer en vei hun satte stor pris på det stilte opp når det trengtes ,jobbet tilogmed helger og ekstra for å få lang fri så  vi kunne være i lag ,det fungerte men ,jeg ble sliten ,så jeg gledet meg til hun var ferdig med studiene og eksamen så hun flytte hjem og vi var i nærheten av hverandre,da begynner ting å  gå til helvete ,vil ha pause ,vil gjøre det slutt ,vi prater ikke for tiden har gått 1 uke siden vi pratet på messenger, men vi  er fortsatt venner på facebook og hun sier jeg er fantastisk og at jeg vil klare dette  Skjønner ingenting,det finnes ikke håp heller sa hun for ikke lenge siden, hadde tilogmed kjøpt forlovelse ring som "minne ""overaskelse" for den tida vi var sammen osv,som ble sendt til hun for ikke lenge siden.

vi begge er voksne over 25-30 år så vi er ikke ungdom lengre ,har søkt psykologhjelp å prøver å jobbe med saken  ,synes ting burde ordne seg, hva gjør jeg nå HJELP. 

Anonymous poster hash: 45842...564

Anonymous poster hash: 45842...564

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når hverken jobben eller forholdet fungerer, så er det bare å flytte tilbake til dit du kom fra. Det høres ut som du kanskje er for pågående, og at hun derfor trekker seg unna. Prøv å samle tankene litt, og tenk om det er verdt strevet. Det høres ut som du blir ødelagt av å være i forhold med henne. Ingen dame er verdt en slik påkjennelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som baardsen sier; av og til funker det bare ikke.

Det gjør vondt å gå fra hverandre og det beste du kan gjøre er damage control.

Tid og avstand er det eneste som funker så slutt umiddelbart å holde kontakt. Blokker henne på alle sosiale medier for å unngå at dere kontakter hverandre. Ikke send meldinger og ikke ring.

Får du meldinger fra henne så ber du henne pent om å slutte fordi du trenger å komme over henne. Det er ingen skam.

Du vil relativt snart oppdage at det gjør mindre og mindre vondt og du vil etterhvert knapt ofre henne en tanke, men hvis for hver gang dere har kontakt vil det bli verre. Det er som en røyker som skal kutte røyken. Får du nikotin i kroppen igjen så kommer suget tilbake.

Det er normalt å ha en flom av følelser i seg når du er midt oppi et brudd og ofte så kan følelsen av ydmykelse være dominant og den blir bare værre jo mer du prøver. De fleste av oss som har levd livet har gått igjennom dette mange ganger og vi har nok alle "mistet" flotte mennesker men nå er det viktig at du fokuserer på din egen fremtid. Få orden på jobbsituasjonen og bosituasjonen din så vil du få mer selvtillit og selvtillit er veien til en ny og bedre partner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...