JObbern Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Når jeg kobler kabel mellom skjermkort og tv og har satt opp skjermkortet mitt slik at jeg får bilde på tv så fungerer dette ok. Men når jeg starter feks Windows media player 9 eller power dvd 4 feks så vil ikke selve filmen komme på tv skjermen. På data skjermen så vises filmen på vanlig måte. Jeg har instalert ACDsee 4 med power pack og når jeg høyre klikker på filmen i min datamaskin så ser jeg en forhåndsvisning av filmen som jeg kan maksimere i fullskjerm. Da kommer filmen frem også på tv skjermen. Noen som kan forklare dette? Endret 3. desember 2003 av JObbern Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) prøv å velg tv'en som primary skjerm... hvis det funker, bytt tilbake etter filmene, for lurer på om det kan bli problemer hvis tv'en ikke er på eller lignende. Endret 3. desember 2003 av boy2star Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hadde samme problem som deg. På mitt ati kort måtte jeg velge av for overlay inne på avansert-->vis Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dersom du kun har trøbbel med avspilling av DVD, kan det skyldes "macrovision". Systemet skal hindre deg i å kopiere filmer Prøv å disable macro med feks TVTool Lenke til kommentar
JObbern Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Dette problemet gjelder uansett om jeg spiller av dvd filmer eller om jeg spiller av .avi .mpg ol. Men når jeg nå satte tv som primary så funket det. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Et lite spørsmål: TvTool er et veldig fint program men altså det er jo bare en demo, etter 15min så skrur den seg av å det er så utrolig plagsomt. Finnes denne som ikke demo men full version noen steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå