zinto Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Er det noen som har vært borti dette før? Plutselig har D disken min forsvunnet. jeg har hatt mye problemer med PC'n i lang tid. Håpet alt skulle ordne seg med XP og legge inn drivere på nytt. Har hørt at det finnes virus som kan legge seg på hovedkortet og plutselig "spise opp" forskjellige disker filer osv. Er det mulig og bytte hovedkort og så finne filene jeg savner hvis d disken blir oppdaget da? Hjelp meg Nå har jeg fikset den. Mulig støv på hjernen [ Denne Melding var redigert av: zinto på 2002-02-28 18:02 ] Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Prøv disken på en annen maskien. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Det er ikke mulig å få virus i hardware... men spesielle virus kan angripe bios og diverse hardware. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Får ikke virus på HK. Nærmeste du kommer er muggsopp og hybelkaniner :smile: Om du gidder kan du flash'e bios på ny og beskytte denne (write-protect i bios) Virus kan knekke boot-sektor på C: Oppdater virusprogrammet ditt (PC-cillin er vel gratis) å scan hele systemet... Regner med at du har samme filsystem på begge diskene ? [ Denne Melding var redigert av: RulleRimfrost på 2002-02-28 14:20 ] Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 har hatt noe slikt jeg også... pluslig forsvant cd-romen, så disket stasjonen, så hardisken... ikke bra :sad: jeg måtte sette hardisken i en annen maskin og formatere den og så innetalerete jeg windows på nytt. ... og når jeg da puttet hardisken tilbake så virket allt igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå