Gunnar Fagerli Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Alderdom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Ser ut som fotografen har vært litt skjelven på handa her. Dagen derpå? Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Ser ut som fotografen har vært litt skjelven på handa her. Dagen derpå? Roar Døgnvill og dagen derpå hver dag:-). Jeg skal legge ved et bilde fra Tjuvholmen fra mandag i omtrent samme tilstand?. Fra spøk til revolver, alt er bevisst sett fra de gamles side. Jeg er jo bare ungdommen, kun et år eldre enn deg?. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Alderdommen er visst ikke å spøke med, men så lenge man er 2 og helsa i behold går det vel greit. Fint, fortellende bilde, Gunnar. Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Alderdommen er visst ikke å spøke med, men så lenge man er 2 og helsa i behold går det vel greit. Fint, fortellende bilde, Gunnar. Fredrik Takk Fredrik! Helsa er i god behold, hvilket jeg fikk bevisst i fjor da jeg ble forsøkt ranet av to som så vidt kom fra det med livet i behold :-). Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Alderdommen er visst ikke å spøke med, men så lenge man er 2 og helsa i behold går det vel greit. Fint, fortellende bilde, Gunnar. Fredrik Takk Fredrik! Helsa er i god behold, hvilket jeg fikk bevisst i fjor da jeg ble forsøkt ranet av to som så vidt kom fra det med livet i behold :-). Mvh Gunnar En s for mye i bevist, jeg brukte ordet lenger oppe i en annen betydning og klarte ikke å koble om, muligens et bevis på at alderdommen holder på å innhente meg :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg