Bober Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Hei, jeg lurte på om det er noen her som har erfaring med å ta fysikk 1 som privatist? Var det en forberedelsesdel og hva er det viktigste å kunne? Det blir vel neppe tid til å dekke hele pensum så.. Hvordan er forsøkene? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 30 til 45 min forberedelse 10-15 min framføring Noen minutter med forsøk (jeg fikk forsøket med å slippe et lodd fra 2m høyde) 10-15 min utspørring i andre deler av pensum Ut på gangen i 2 min Karakter. Lenke til kommentar
Bober Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Takk, det ser jo overkommelig ut. Var alle hjelpemidler tillat på forberedelsen? Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Ja, utenom kommunikasjon da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Inventory Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ja, utenom kommunikasjon da selvfølgelig. Det er feil. Man har lov til å bruke mobil og internett på forbredelsesdelen. Man får tilgang til WiFi, men jeg syntes det var enklere å bruke mobildata. Jeg hadde eksamen høst 2016, og fikk måling av bølgelengde som forsøk. Lenke til kommentar
Vulpes Vulpes Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Vi måtte levere inn mobiltelefonen. Ser uansett ikke poenget med å bruke internett i forberedelsestiden, man har ikke tid til å lese seg opp på stoffet på en halvtime. Edit: Hvis du brukte internett på forberedelsen så jukset du. Det sier seg selv at en ikke har lov til å kommunisere med andre på eksamen. Endret 2. april 2017 av Samzara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå