jorn_:-D Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hva er den beste mobil forsikringen, til en normal penge! Ikke det at jeg skal ødlegge mobilen, men jeg er bare 13 år, og har annskaffet meg en 6600, så det var en stor innvistering! så er det noen som har tips om GODE mobilforsikringer? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg har netcom totalforsikring pluss den dekker alt. Tyveri, skader,misbruk av sim, fuktskade, ikke verdiforingelse, osv 42 pr mnd 300 i egenandel. Har ikke sjekket med noen andre( If, vesta osv) siden denne er grei nok. Regner med at Telenor har noe tilsvarende Endret 4. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har netcom totalforsikring pluss den dekker alt. Tyveri, skader,misbruk av sim, fuktskade, ikke les uten verdiforingelse, osv 42 pr mnd 300 i egenandel.Har ikke sjekket med noen andre( If, vesta osv) siden denne er grei nok. Regner med at Telenor har noe tilsvarende gjelder den kun for privat personer? eller for bedrifter også? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 plus er BARE for bedriftskunder, prøvde å bestille, men ble nektet, tror dere som har blir overført til vanlig etterhvert eller noe. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har netcom totalforsikring pluss den dekker alt. Tyveri, skader,misbruk av sim, fuktskade, ikke les uten verdiforingelse, osv 42 pr mnd 300 i egenandel.Har ikke sjekket med noen andre( If, vesta osv) siden denne er grei nok. Regner med at Telenor har noe tilsvarende dekker netcom TF vannskade ? er ganske sikker på at de tok bort den posten. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Vil bare si at jeg er 14 - ble fra-ranet mobilen i forrige uke (6600) - med Totalforsikring. Takk gud for det... Ellers hadde jeg sittet med skjegget i postkassa. Får ny tlf. om et par dager. Endret 3. desember 2003 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Errae Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 14 å sjegg ??? ( beklage, måtte bare . fikk sjegg tidligere enn 14 selv så skal ikke klage ) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Må man ha abonnement for å få forsikring? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 14 å sjegg ??? ( beklage, måtte bare . fikk sjegg tidligere enn 14 selv så skal ikke klage ) Tror du må være registrert hos NetCom, hvis du skjønner hva jeg mener. Til errae: Nei, skjeggveksten er ikke problemet. Et uttrykk Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg er bedriftskunde (gjennom jobben) så det er mulig at de har fjernet den forsikringen for privatkuder. Jeg har min i hvertfall m/ fuktskade. 42/pr mnd men du får 20 gratis SMS så netto blir vel ca 30 k/pr mnd Når man ringer bedriftsenteret (05051) så må man taste 1 og 2 osv. Der sier de "gjelder det coop tast 1" så det er mulig man blir regnet som bedriftskunde hvis man er medlemm i Coop. Er vel et innskudd for å bli medlem( 300 kr?) men de får du igjen når du melder deg ut. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan man i det hele tatt tegne forsikring som 13-åring da ? Synes det høres litt drøyt ut. Da jeg var 16, stod forsikringen på mopeden min på mine foreldre. Selv tegnet jeg min første forsikring da jeg var 18. Er vel kanskje andre regler for mobilforsikring ? F.eks Elkjøps teleforsikring kan vel tegnes av alle ? Når jeg kjøper min neste telefon, må jeg skaffe meg forsikring. Regner med Telenor har forsikring for bedriftskunder ? Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Gjensidige reiseforsikring (til foreldrene dine) dekker også ditt tap/skade på din mobil også - DET vet jeg hehe Får bare håpe de har sånn forsikring da Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Kan man i det hele tatt tegne forsikring som 13-åring da ? Synes det høres litt drøyt ut. Da jeg var 16, stod forsikringen på mopeden min på mine foreldre. Selv tegnet jeg min første forsikring da jeg var 18. Er vel kanskje andre regler for mobilforsikring ? F.eks Elkjøps teleforsikring kan vel tegnes av alle ? Når jeg kjøper min neste telefon, må jeg skaffe meg forsikring. Regner med Telenor har forsikring for bedriftskunder ? du må være 18 for å ha abb, og dermed 18 for å ha forsikring. elkjøps trygghetsforsikring er noe annet... (= Lenke til kommentar
Danny Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 chess har jo ganske grei forsikring Forsikringen omfatter en GSM- mobiltelefon med standard batteri/lader og SIM-kort. Ved tyveri eller skade som følge av plutselig, ytre begivenhet dekker forsikringen tilsvarende utstyr for inntil kr 10.000,-. Forsikring koster 40 kroner i måneden. Mye bedre enn hva elkjøp ville gi meg de erstater bare ved skader ikke tyveri. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du må være 18 for å ha abb, Dette kan umulig gjelde Kontant-kort-abbonement (i hvert fall ikke hos Telenor Ring Kontant) Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Forsikring via teleoperatører må ein ha eit abo for å kunne ha. for NetComs del YoungTalk, SmallTalk, Talk og ActiveTalk) For telenor meiner eg at det er tilsvarande (litt usikker med Djuice sakene) Kva Chess gjer veit eg ikkje, men sidan det er eit problem med å ta betaling frå kontantkort kunder antar eg at dei ikkje tilbyr det til kontantkort. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Errae Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 netcom totalforsikring dekker IKKE vannskader! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) netcom totalforsikring dekker IKKE vannskader! Jo viss skade oppstår som ein plutseleg ytre årsak. Mista i vatn, dytta på sjøen o.l Der personen har vore uaktsom vil dei trekke ein prosentandel ut frå kor uaktsom ein har vore. Kondens og uforklarlig vannskade derimot dekker Totalforsikringa ikkje. mvh JanEirik Endret 4. desember 2003 av Jankee77 Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hmm.... når jeg snakka med netcom kundeservice i februar eller no (hadde ny-innkjøpt P800 ) sa de at garantien ikke gjelder ran... det har endret seg da? er egentlig det jeg er mest redd for, i og med at jeg behandler mine mobiler som gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå