Gå til innhold

Beste forsikring!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har netcom totalforsikring pluss den dekker alt. Tyveri, skader,misbruk av sim, fuktskade, ikke verdiforingelse, osv 42 pr mnd 300 i egenandel.

Har ikke sjekket med noen andre( If, vesta osv) siden denne er grei nok. Regner med at Telenor har noe tilsvarende

Endret av Tommy Angelo
Lenke til kommentar
Jeg har netcom totalforsikring pluss den dekker alt. Tyveri, skader,misbruk av sim, fuktskade, ikke les uten verdiforingelse, osv 42 pr mnd 300 i egenandel.

Har ikke sjekket med noen andre( If, vesta osv) siden denne er grei nok. Regner med at Telenor har noe tilsvarende

gjelder den kun for privat personer? eller for bedrifter også?

Lenke til kommentar
Jeg har netcom totalforsikring pluss den dekker alt. Tyveri, skader,misbruk av sim, fuktskade, ikke les uten verdiforingelse, osv 42 pr mnd 300 i egenandel.

dekker netcom TF vannskade ? er ganske sikker på at de tok bort den posten.

Lenke til kommentar

Jeg er bedriftskunde (gjennom jobben) så det er mulig at de har fjernet den forsikringen for privatkuder. Jeg har min i hvertfall m/ fuktskade. 42/pr mnd men du får 20 gratis SMS så netto blir vel ca 30 k/pr mnd

Når man ringer bedriftsenteret (05051) så må man taste 1 og 2 osv. Der sier de "gjelder det coop tast 1" så det er mulig man blir regnet som bedriftskunde hvis man er medlemm i Coop. Er vel et innskudd for å bli medlem( 300 kr?) men de får du igjen når du melder deg ut.

Lenke til kommentar

Kan man i det hele tatt tegne forsikring som 13-åring da ? Synes det høres litt drøyt ut. Da jeg var 16, stod forsikringen på mopeden min på mine foreldre. Selv tegnet jeg min første forsikring da jeg var 18.

Er vel kanskje andre regler for mobilforsikring ? F.eks Elkjøps teleforsikring kan vel tegnes av alle ?

Når jeg kjøper min neste telefon, må jeg skaffe meg forsikring. Regner med Telenor har forsikring for bedriftskunder ?

Lenke til kommentar
Kan man i det hele tatt tegne forsikring som 13-åring da ? Synes det høres litt drøyt ut. Da jeg var 16, stod forsikringen på mopeden min på mine foreldre. Selv tegnet jeg min første forsikring da jeg var 18.

Er vel kanskje andre regler for mobilforsikring ? F.eks Elkjøps teleforsikring kan vel tegnes av alle ?

Når jeg kjøper min neste telefon, må jeg skaffe meg forsikring. Regner med Telenor har forsikring for bedriftskunder ?

du må være 18 for å ha abb, og dermed 18 for å ha forsikring.

elkjøps trygghetsforsikring er noe annet... (=

Lenke til kommentar

chess har jo ganske grei forsikring

Forsikringen omfatter en GSM- mobiltelefon med standard batteri/lader og SIM-kort. Ved tyveri eller skade som følge av plutselig, ytre begivenhet dekker forsikringen tilsvarende utstyr for inntil kr 10.000,-.

Forsikring koster 40 kroner i måneden.

Mye bedre enn hva elkjøp ville gi meg de erstater bare ved skader ikke tyveri.

Lenke til kommentar

Forsikring via teleoperatører må ein ha eit abo for å kunne ha.

for NetComs del YoungTalk, SmallTalk, Talk og ActiveTalk)

For telenor meiner eg at det er tilsvarande (litt usikker med Djuice sakene)

Kva Chess gjer veit eg ikkje, men sidan det er eit problem med å ta betaling frå kontantkort kunder antar eg at dei ikkje tilbyr det til kontantkort.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
netcom totalforsikring dekker IKKE vannskader!

Jo viss skade oppstår som ein plutseleg ytre årsak.

Mista i vatn, dytta på sjøen o.l

Der personen har vore uaktsom vil dei trekke ein prosentandel ut frå kor uaktsom ein har vore.

Kondens og uforklarlig vannskade derimot dekker Totalforsikringa ikkje.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...