Rainmaker91 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Så det er litt selvforklarende overskrift egentlig, har en del komponenter som jeg tenkte å selge men er usikker på hvor det er best å nå rette kundegruppen. Jeg er klar over at det eksisterer et bruktmarked på tek/diskusjon, men det ser ut til å være en del lavere aktivitet der enn på finn. Hva mener dere egentlig? Er det best å bare legge det ut her på tek eller bør jeg prøve å nå flere folk vedå bruke finn eller andre tjenester? Jeg er også litt usikker på hva jeg skal ta betalt for greier, men tenker at jeg ligger meg rundt 50-60% av nypris på det som er kjøpt nytt og samme pris på det som jeg har kjøpt brukt før. Er en del komponenter relatert til kjøling, så det er ikke akkurat som om de blir utdatert, men vifter og slikt blir jo slitt over tid. Endret 24. mars 2017 av Rainmaker91 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Det enkle er ofte det beste, bruk Finn.no PS; Det er mange som legger ut tingen de skal selge fler steder, det er ikke ulovlig å annonsere samme vare overalt. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Stemmer for forslaget om å legge det ut fleire stader. Det er vel berre auksjonssider som krev ein viss ekslusivitet. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Hvis en av komponentene du skal selge er et msi gtx 980 og du holder til i/rundt Oslo PM meg Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Har solgt alt av gammel hardware gjennom finn.no og har somregel fått solgt det meste relativt fort og, er bare viktig å ikke prise seg høyere enn tilsvarende produkt som selges der. Lenke til kommentar
Rainmaker91 Skrevet 25. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2017 Sweet, da skal jeg samle sammen det jeg har liggende og få lagd en liste over komponenter og få tatt bilder og slikt. Er for øvrig litt usikker på om jeg skal slenge alt i en stor salgstråd eller å lage en for hvert produkt da, men med tanke på at jeg har en del varierende å selge så er vel kansje samlet det beste. Har for øvrig ikke noe hardware til salgs, men mer ting som vifter (Noctua, Phanteks og Noiseblocker) samt en del radiatorer og slike ting. Kan for øvrig se om jeg får solgt en del av det eldre som er stuet vekk da, men er usikker på hvorfor noen kunne finne på å kjøpe en Pentium III og slike greier. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Litt skikkelig ting bør du ha egen anonnse på, blande skrot og gull funker ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå