Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Lampe i aftenslys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Flott fargesammensetning gjorde dette litt diffuse bilde høyst severdig! Du mestrer nok å være bryllupsfotograf tenker jeg. Ha en strålende helg! 1 Lenke til kommentar
karoald Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Morro å prøve litt anna og --fine farger og godt plasert lampen i bilde. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Flott fargesammensetning gjorde dette litt diffuse bilde høyst severdig! Du mestrer nok å være bryllupsfotograf tenker jeg. Ha en strålende helg! Takk skal du ha Fredrik! Jeg håper virkelig jeg ikke driter meg ut i morgen.. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Morro å prøve litt anna og --fine farger og godt plasert lampen i bilde. Hei Karin! Ja,en kan jo gå litt trøtt av å fotografere landskap også. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Se nå har'e jaggu gått opp et lys for'a gett. Fint komponert med ørlite refleks. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Flott komposisjon i all sin enkelhet. Den gule lampen mot den duse og blå bakgrunnen ble til et nydelig bilde . Regner med at bryllupsfotograferingen ble vellykket . God helg Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 Jeg regner med at bryllupsfotograferingen er i full gang. Du er nok modigere enn meg. Regner med at du takler også dette. Flott bilde. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 25. mars 2017 Del Skrevet 25. mars 2017 God stemning her..ja nu er du til bryllup håber at det bliver en dejlig dag...det skal nok gå med de billeder du skal tage..kan da ikke forestille mig andet :-) Hilsen Sus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg