Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Jake the Snake Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Dette kvadratiske portrettet ble jo meget vellykket med flott speiling i brillene. Han er nok mer enn reptilfrelst denne Jake the Snake :-). Fargeversjonen for meg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Flott portrett med et fint utsnitt. Enig med Gunnar om versjon. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Knallbra Kneppen:-) Digger sånne close up portretter. Kan egentlig lese folk ganske bra med slike. Går, selvfølgelig, for s/hv og helst uten ramme... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Knallbra Kneppen:-) Digger sånne close up portretter. Kan egentlig lese folk ganske bra med slike. Går, selvfølgelig, for s/hv og helst uten ramme... Ramma var nå der den, På så jeg bare konverterte det som det var. Dessuten så liker jeg å presentere bildene med passe'partout og ramme. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Knallbra Kneppen:-) Digger sånne close up portretter. Kan egentlig lese folk ganske bra med slike. Går, selvfølgelig, for s/hv og helst uten ramme... Ramma var nå der den, På så jeg bare konverterte det som det var.Dessuten så liker jeg å presentere bildene med passe'partout og ramme. Roar Det er vel som du sier, med smaken og baken, og så kan vi jo diskutere hvem av de vi er:-) Gjør som du liker Kneppen, og hold din stil! Det er vel noe av det viktigste med det vi driver med. Ha ei skyfri Helg! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Så skarpt og flott ... liker best v1 Mvh Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg