WEXP Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som vet hva som skjer på mitt HK når den sekundære IDE-porten nekter? Så fort en kabel står i (trenger ikke stå i noe disk engang) så nekter maskinen å starte. Den står med lys og vifter på. Hva skjer? Noen som har peil, HK er et gammelt et med en Socket 478, no idea på hvilken modell det er. Help me Please! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du vil finne ut hvilet HK du har (kan vere nyttig), Aida 32 Veldig bra program. Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har funnet ut at det er et INTEL E139761 hovedkort, med en svææær kloss av en pentium 3... Jeg bare slo på maskinen en dag og så virket ikke cdromene. Super-irriterende. Lenke til kommentar
rks Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Du har selvfølgelig prøvd med en annen kabel? Og koblet ut cd-rom'ene etter tur? Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jada, som jeg sa trenger det ikke være noe koblet til IDE-kabelen. Det er noe galt med porten på HK tror jeg... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 *Pirke* Du sa du hadde prøvd med IDE kabel.... Hva med å prøve en annen IDE kabel... ? Noen pinner som er bøyd eller knekt? Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Har prøvd med tre forskjellige IDE-kabler, og nei, ingen pinner er bøyd. En dag jeg bare satt meg ned og skrudde på var dette problemet her. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Merkelig...........Prøv å ramponere en kabel slik at bare selve støpselet er igjen. Prøv med støpsel uten kabel på. Press ned bare noen (en) mmfor hvert startforsøk. Da finner du ut om det er selve porten, eller om man bare har ødlagte kabler. Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Kablene er det ikke noe galt med, de satt i noen andre maskiner jeg har stående, som jeg VET funker! Derfor tror jeg det er porten. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Da er vel tiden kommet til å oppgradere innmaten. Her er en masse tråder med anbefalinger Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Kanskje litt gammelt, ja... Takk for tipset, og takk til dere som i det hele tatt gadd å svare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå