akelbo Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Utgiveren vil også vise frem et nytt Need for Speed på arrangementet.Star Wars Battlefront-oppfølgeren kommer til EA Play i juni Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 ååå jeg må si jeg gleder meg til oppfølgeren. Jeg koste meg mange timer med battlefront for 4 måneder siden. Da kjøpte jeg den billige nylanserte ultimate et elelr annet og spilte i 2 måneder før jeg ble lei. Absolutt verd penga! 1 Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Er det lov å håpe at EA/Dice har lært av forrige "fiasko"? Jeg håper de nå skjønner at Battlefront var litt mer enn bare et skytespill... Men det er vel fåfengt å tro på noe som helst Dice relatert, all den tid de presterer å rote til Battlefield serien såpass som de har gjort... Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Star Wars Battlefront has vært nær umulig å spille den siste tiden. YouTube er fult av klipp og klager på juksmakere. Dessverre ser det ikke ut som utviklerene bryr seg i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå