Gå til innhold

3dfxcool med prommy!

Anbefalte innlegg

the best one: har du klokket mye?

hehe, bare til 3ghz. nye max 3 kortet mitt er LITE villig (høy fsb takler det dårlig). kommer nok til å kjøpe en 3.2 snart.. (hvis pengene strekker til) satser da på 4ghz+++++.

mange som klarer 4.2/3/4 ser jeg på xtremesystems.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har kjempelyst på prommy jeg og,men vil ikke ha en mer støyende maskin enn jeg har nå..så jeg lurer på hvordan den bråker..orker ikke et støyende monster på 40-50dB tror jeg..men hva er det teoretiske støynivået på prommy? eller er det ikke oppgitt?

anyway..er du fornøyd med kjøpet?:D

Lenke til kommentar

Kjøleslangen skal vistnok være forbedret.

Uansett tror jeg mesteparten av de ødelagte slangene skyltes utenksomhet fra brukeren. Det er tenkelig at hvis man tar tak i kjølehodet med en hånd, og et styke ut på slangen med den andre og begynner å bøye, så vil røret rundt loddingen til selve kjølehodet få stor belastning. Det hjelper heller ikke at materialet blir sprøere grunnet loddingen. Tar man derimot en hånd omtrent der krympeslangen er,og den andre et stykke ned på slangen, vil man få bøyen lengere vekk fra loddeområdet, og mange skader kunne nok ha vært unngått. Dog tenker nok ikke alle slik før de setter i gang ;)

Men jeg har hørt om flere brudd på røret inn til kondensatoren, grunnet transport. Kompressoeren står montert på gummilabber, og kondenser står vel fast. Når kompressoren beveges under transport, har røret knekt akkurat i loddingen.

Lenke til kommentar
har kjempelyst på prommy jeg og,men vil ikke ha en mer støyende maskin enn jeg har nå..så jeg lurer på hvordan den bråker..orker ikke et støyende monster på 40-50dB tror jeg..men hva er det teoretiske støynivået på prommy? eller er det ikke oppgitt?

anyway..er du fornøyd med kjøpet?:D

39dB i starten.. 31dB i vanlig drift.. dette kan også stilles på i den medfølgende softwaren.

er litt fornøyd ja..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
legger ut bilder senere idag. (sitterpå skolen) har 4 timer igjen... blah...

laveste jeg har hatt på diplayet er -57.. ganske lite..

Har du lagt ut bildene elleR?

Er du en smule blind elns? Se litt lenger opp :roll:

Lenke til kommentar
mulighet for å kjøle gpu og chipset med en slik eller vandrer tankene mine avgårde nå...

ved -55 skulle en jo tro at skj kortet ville fryse og knekke kanksje :dribble:

_

Thorsan :xmas:

Heh, jeg syns det er rart at HKet ikke gir opp HER:

kondensat3.jpg

Dette er LN2 kjøling, altså flytende nitrogen :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...