dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 the best one: har du klokket mye? hehe, bare til 3ghz. nye max 3 kortet mitt er LITE villig (høy fsb takler det dårlig). kommer nok til å kjøpe en 3.2 snart.. (hvis pengene strekker til) satser da på 4ghz+++++. mange som klarer 4.2/3/4 ser jeg på xtremesystems. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Vil ikke hk'et mer enn 250FSB? hmm...det er ett kjent problem hos Abit kortene, noen er heldige, og kommer over 250 FSB, men andre ikke... Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 selger kortet snart tror jeg. kjøper msi igjen.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 selger kortet snart tror jeg. kjøper msi igjen.. Hva med ASUS P4C800-E Deluxe? eller no... Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 man får ikke så høy vddr.. valget stod mellom abit max 3 og asus kortet når jeg var i butikken.. det ble uheldigvis abit max 3.. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 derfor sier jeg: GO AMD!! Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 bilder er ute: http://home.no/torsteinen/Ftp/Div%20bilder/Prommy/ Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 derfor sier jeg: GO AMD!! tror du bommet litt der ja...Mente du GO INTEL ? :P Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 bilder er ute: http://home.no/torsteinen/Ftp/Div%20bilder/Prommy/ Ser bra ut den! Men hvordan er det kabinettet i forhold til noe nyere? Greit og jobbe i og ok utvalgt av brønner? Kan du forresten bare ta av topp kabinettet uten stress? -P- Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 mulighet for å kjøle gpu og chipset med en slik eller vandrer tankene mine avgårde nå... ved -55 skulle en jo tro at skj kortet ville fryse og knekke kanksje _ Thorsan Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har kjempelyst på prommy jeg og,men vil ikke ha en mer støyende maskin enn jeg har nå..så jeg lurer på hvordan den bråker..orker ikke et støyende monster på 40-50dB tror jeg..men hva er det teoretiske støynivået på prommy? eller er det ikke oppgitt? anyway..er du fornøyd med kjøpet? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Kjøleslangen skal vistnok være forbedret. Uansett tror jeg mesteparten av de ødelagte slangene skyltes utenksomhet fra brukeren. Det er tenkelig at hvis man tar tak i kjølehodet med en hånd, og et styke ut på slangen med den andre og begynner å bøye, så vil røret rundt loddingen til selve kjølehodet få stor belastning. Det hjelper heller ikke at materialet blir sprøere grunnet loddingen. Tar man derimot en hånd omtrent der krympeslangen er,og den andre et stykke ned på slangen, vil man få bøyen lengere vekk fra loddeområdet, og mange skader kunne nok ha vært unngått. Dog tenker nok ikke alle slik før de setter i gang Men jeg har hørt om flere brudd på røret inn til kondensatoren, grunnet transport. Kompressoeren står montert på gummilabber, og kondenser står vel fast. Når kompressoren beveges under transport, har røret knekt akkurat i loddingen. Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 bilder er ute: http://home.no/torsteinen/Ftp/Div%20bilder/Prommy/ Ser bra ut den! Men hvordan er det kabinettet i forhold til noe nyere? Greit og jobbe i og ok utvalgt av brønner? Kan du forresten bare ta av topp kabinettet uten stress? -P- 4 skruer... Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 har kjempelyst på prommy jeg og,men vil ikke ha en mer støyende maskin enn jeg har nå..så jeg lurer på hvordan den bråker..orker ikke et støyende monster på 40-50dB tror jeg..men hva er det teoretiske støynivået på prommy? eller er det ikke oppgitt? anyway..er du fornøyd med kjøpet? 39dB i starten.. 31dB i vanlig drift.. dette kan også stilles på i den medfølgende softwaren. er litt fornøyd ja.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 gi det til meg i julepresang da Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 legger ut bilder senere idag. (sitterpå skolen) har 4 timer igjen... blah... laveste jeg har hatt på diplayet er -57.. ganske lite.. Har du lagt ut bildene elleR? Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 legger ut bilder senere idag. (sitterpå skolen) har 4 timer igjen... blah... laveste jeg har hatt på diplayet er -57.. ganske lite.. Har du lagt ut bildene elleR? Er du en smule blind elns? Se litt lenger opp Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 mulighet for å kjøle gpu og chipset med en slik eller vandrer tankene mine avgårde nå... ved -55 skulle en jo tro at skj kortet ville fryse og knekke kanksje _ Thorsan Heh, jeg syns det er rart at HKet ikke gir opp HER: Dette er LN2 kjøling, altså flytende nitrogen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 THG har bilde-beskyttelse. Lag heller en link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå