Gå til innhold

3dfxcool med prommy!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vurderer enten vapo eller prommy..

og jeg skal ha meg nytt hovedkort i anledning nytt kjølesystem,hvilket burde jeg velge da jeg har p4 2,66ghz cpu..er denne cpu'n noe å satse på til f.eks prommy? vil jeg kunne nå langt?

trenger gode tips på ram og hk..

forresten: åssen er støynivået på vapo vs. prommy?

mvh. cool_boy

Lenke til kommentar

fikk helt panikk når jeg skrudde på første gang.. bråker ganske bra istarten. men etterhvert blir den overdøvet at abit max 3 nb vifte/3dkort vifte/psu og OTES fan tilsammen.. man kan jo også stille på vifte hastighetene i windows. man har da mulighetene: low-noise, normal (som jeg kjører på), turbo og manual. har tatt noen bilder hvis noen vil se de så si ifra.

Lenke til kommentar
the best one skrev:
cpu temp= -23 grader

"hodet" på prommyen ligger på: -55 grader

NAIS! Hvor kaldt blir det inne i kabinettet!

blir ikke så veldig kaldt. har nå side døren oppe.. annen litt kul ting er at man kan skrive inn ting på displayet.. (det visste sikkert mange..)

Lenke til kommentar
fikk helt panikk når jeg skrudde på første gang.. bråker ganske bra istarten. men etterhvert blir den overdøvet at abit max 3 nb vifte/3dkort vifte/psu og OTES fan tilsammen.. man kan jo også stille på vifte hastighetene i windows. man har da mulighetene: low-noise, normal (som jeg kjører på), turbo og manual. har tatt noen bilder hvis noen vil se de så si ifra.

Sa ifra! :)

Forresten, noen som vet om de har fikset problemet med at de kneker returslangen? var visst et stort problem på dem en stund. Men akkurat det har dabbet litt bort.

Heldigvis så gjelder jo kjøpsloven akkurat som på alt annet, så knekker den under "normal" handtering får man jo en ny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...