resac Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hehe, da har iallefall jeg begynt sparingen, nå selger 3dfxcool prometeia m/kabinett, tar vel ikke lange tiden før de får inn de andre dekslene- f.eks lianli.. Link:Prommy @ 3Dfxcool Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det er jo ikke noe og hoppe i taket for det den koster over 6000 kroner!! Men hadde vert morro med en test av akuratt den der! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 en kamerat kjøpte den i dag!! skal bli fett å dra å sjekke den ass Lenke til kommentar
NorLord Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Morgen http://www6.tomshardware.com/howto/20030610/index.html /jan Lenke til kommentar
JonV Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 sett etpar bilder fra noen av brukerne av OcShoot.no så det er vel en test på gang På Norsk Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg vurderer enten vapo eller prommy.. og jeg skal ha meg nytt hovedkort i anledning nytt kjølesystem,hvilket burde jeg velge da jeg har p4 2,66ghz cpu..er denne cpu'n noe å satse på til f.eks prommy? vil jeg kunne nå langt? trenger gode tips på ram og hk.. forresten: åssen er støynivået på vapo vs. prommy? mvh. cool_boy Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Prommy kjøler bedre og er bedre utviklet.. Har kraftigere kompressor og tar strøm fra strømnettet (230V!) og ikke fra PSU som Vapochill gjør.. Dessuten er dette litt old news ;D (tatt opp mange andre steder) Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du skulle kalt tråden: Haakon med Prommy! jepp, det stemmer, fikk meg prommy nå.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 du skulle kalt tråden: Haakon med Prommy! jepp, det stemmer, fikk meg prommy nå.. Heldiggris. /me wants prommy NOW! Lenke til kommentar
dp Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 klarte seff å knerte MSI kortet mitt i alt styret.. så det kom på 2250kr mer.. løp ned på digital impuls og kjøpte MAX3. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Vil da si at det var fornuftig jeg da Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 cpu temp= -23 grader "hodet" på prommyen ligger på: -55 grader Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 cpu temp= -23 grader"hodet" på prommyen ligger på: -55 grader døåpinø.... ikke galt! hvordan er støynivået? SAK Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 the best one skrev: cpu temp= -23 grader"hodet" på prommyen ligger på: -55 grader NAIS! Hvor kaldt blir det inne i kabinettet! Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 fikk helt panikk når jeg skrudde på første gang.. bråker ganske bra istarten. men etterhvert blir den overdøvet at abit max 3 nb vifte/3dkort vifte/psu og OTES fan tilsammen.. man kan jo også stille på vifte hastighetene i windows. man har da mulighetene: low-noise, normal (som jeg kjører på), turbo og manual. har tatt noen bilder hvis noen vil se de så si ifra. Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 the best one skrev:cpu temp= -23 grader"hodet" på prommyen ligger på: -55 grader NAIS! Hvor kaldt blir det inne i kabinettet! blir ikke så veldig kaldt. har nå side døren oppe.. annen litt kul ting er at man kan skrive inn ting på displayet.. (det visste sikkert mange..) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Bilder bilder, jeg vil se Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 the best one: har du klokket mye? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 fikk helt panikk når jeg skrudde på første gang.. bråker ganske bra istarten. men etterhvert blir den overdøvet at abit max 3 nb vifte/3dkort vifte/psu og OTES fan tilsammen.. man kan jo også stille på vifte hastighetene i windows. man har da mulighetene: low-noise, normal (som jeg kjører på), turbo og manual. har tatt noen bilder hvis noen vil se de så si ifra. Sa ifra! Forresten, noen som vet om de har fikset problemet med at de kneker returslangen? var visst et stort problem på dem en stund. Men akkurat det har dabbet litt bort. Heldigvis så gjelder jo kjøpsloven akkurat som på alt annet, så knekker den under "normal" handtering får man jo en ny Lenke til kommentar
dp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 legger ut bilder senere idag. (sitterpå skolen) har 4 timer igjen... blah... laveste jeg har hatt på diplayet er -57.. ganske lite.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå