nighttrain Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Er det noen som kan hjelpe ??? Når jeg starter Opera og velger mitt velger tilgangspunktet mitt Telenor GPRS så kommer bokstaven G i øvre venstre billedkant som tegn på at jeg er koblet til internett . Når jeg så vha vha Open-Webpage velger URL www.cnn.com og trykker OK blir siden blank en del sekunder og jeg får opp meldingen"could not connect too remote server " Hva kan være feil i mitt oppsettsiden jeg ikke finner noen websider vha Opera.. MMS fungerer. OKNår jeg går f.eks til Nokia.com vha Tjenester går det utmerket å finne websider .. Tilbakemeldinger mottas med takk . Endret 3. desember 2003 av nighttrain Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Har akkurat dem samme problemet. Bare at jeg har Netcom, da... Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Sjekk at oppsettet ditt er ok. Du trenger et eget for Opera. Alt i alt skal du ha 3 oppsett. Et for mms, et for Wap/grps og et for Inernett/grps. Søk i forumet her det ligger mange tråer fra 3-4 uker siden da "alle" sleit med det samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå