Olaff Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg vil ha en PDA/Palm eller noe lignende. Jeg er en komplett idiot når det kommer til pdaer og slikt og trenger hjelp til å finne den rette. Jeg prioriterer følgende: Må kunne spille av så og si alle film/video formater: Må ha penn. Må en 65 tusens fargers skjerm. Må ha firewire eller USB kabel og conection til PC. Må kunne ståtte et 1GB Compacktflash kort da jeg skal ha dette. Må kunne se på film da den skal brukes til å de på skatefilmer på og liknende. Burde ha god stand ny. Hva mer er viktig? Noe dere kan tilføye? Jeg vet nesten ikke hva en PDA kan eller brukes til eller hva man gjør med den, men jeg trenger den ikke til å høre på musikk med eller spille spill. Ver så snill hjelp meg. Den skal være en Julegave!!!!!!!! Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Er det ingen som kan svare i det hale tatt. Ærlig talt, noen burde vel vite noe om disse dupedittene?? Lenke til kommentar
thl0 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hva med dell axim x5? Den har vel alt du trenger. Ekstra batteri som holder i 25 timer kan bestilles som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 hvor finner jeg den? (axim 5) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 hvis det er en dell vil jeg tro du finner den på www.dell.no Lenke til kommentar
ponke Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Hm... hvor finner du Dell Axim, ja, det var en hard nøtt å knekke du Et tips, om du lurer på noe, og det antageligvis er noe enkelt som, for eksempel, hvor finner du et produkt, og du vet nøyaktig hva produktet heter, så kan du gå til din favorittsøkemotor (Google for eksempel) og skrive inn produsentens navn og modellnavn der, og jeg tror du finner litt informasjon og kanskje til og med noen mulige utsalgssteder! Edit: Sondre kom meg i forkjøpet... lar det stå for det. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 4. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) finnes det noen andre allternativer????ikke at jeg ikke likte Axim 5en men er det noen andre, og hvilken skal jeg ta av axim5 handeheld wireless eller bare handheld?? ? Kan axim 5 bruke compackt flash type 1 eller bare 2? Endret 4. desember 2003 av Olaff Lenke til kommentar
thl0 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Har ikke prøvd flere pdaer så jeg vet ikke andre å anbefale, men hp har noen brae. Prøv finn tester Wireless er vel med cf-kort (802,11b lan kort) for surfing på iternett der dette er utbygd. Kan ta både type 1 og 2. Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Alle PocketPC er i stand til å vise film, en helaftens spillefilm kodet for pocketpc fyller omtrent et 256 mb minnekort. http://www.projectmayo.com/projects/detail.php?projectId=9 Men om det eneste bruksområdet for dingsen er å vise film kan ARCHOS VIDEO AV340 være et bra alternativ. Eller en portabel dvd spiller med 7" skjerm! Next Base SDV-17A Lenke til kommentar
Gjesp Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har kjøpt meg en Palm tungsten E, og er fornøyd. Ta kontakt med : www.idedata.no tlf. 66908088 De kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Ja den skal mest brukes til å se på video med men en bærbar DVD spiller kan vel ikke spille av vanlige mpeg mpg avi og andre formater sendt rett over fra pcen til en dvdbrenne plate, som så settes i dvdspilleren, og da må jeg i så fall ha en dvd brenner?, eller kan jeg bruke helt vanlige cd-R plater?? Den derre Archos film spillern var litt dyr, og snodig. Er det noen andre allternativer?? Jeg lurte på en sånn en Dell axim 5. Den ser ut til å ha det meste, men er det så enkelt som å bare sende over en mpeg avi mpg, osv fil rett over til Compact Flashkortet som er på 1GB?, eller er det noe mere man må gjøre? Jeg setter stor pris på svar Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 er det så enkelt som å bare sende over en mpeg avi mpg, osv fil rett over til Compact Flashkortet som er på 1GB Nei, du må encode filen for at den skal passe til PocketPC, feks.: DivX bit rate : 398 kbps Audio : Mpeg Layer 3 Audio bit rate : 40 kBits/s, 24,000 Hz Stereo Filters : Resize (320x240) Rotate (Left 90) Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Hvordan Encoder jeg filen da? Lenke til kommentar
Sigve Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvordan Encoder jeg filen da? Som med mye annet er det flere måter å kode en film til *pocketpc* format, følg feks denne guiden: http://www.bigdsvideo.com/ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 du kan legge ove mpeg filmer via Pocket Tv eller du kan bruke Windows movie maker og lage en 150kbps film for håndholdte Liker min H2210 ganske bra. har prøvd en del av de på markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå