Pande Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 6 in the city Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Flott bilde av denne BMW'en . Et lekkert bilportrett i s/hv . Ellers er jeg ikke alltid så begeistret for BMW designet , men denne hører til unntaket . Alec Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Takker Alec:-) Har alltid vært svak for 6 serien til BMW, bortsett fra X6, som ser ut som ei skikkelig "Bøllevogn" Lenke til kommentar
avedon Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ny bil? Gjorde seg bra i sv/hv. Ble litt mer kraft i bilen. Mvh. Roy Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Hei! Skal være enig i at her er det flotte former og et fint komponert bilde. Jeg datt jo litt inn i en fantasi om hva som foregår bak de lukkede vinduer også jeg da... Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Ny bil? Gjorde seg bra i sv/hv. Ble litt mer kraft i bilen. Mvh. Roy Takker Roy:-) Denne er nok laaaangt unna min lommebok...men fin er den. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Hei! Skal være enig i at her er det flotte former og et fint komponert bilde. Jeg datt jo litt inn i en fantasi om hva som foregår bak de lukkede vinduer også jeg da... Takker Skrulla:-) Fint med litt former... Hva som skjer bak vinduene, jo det er Menigheten Samfundet som holder til der. En konservativ lukket menighet, men som ikke går av veien for å vise sin rikdom, ser det ut til. Trodde ikke de skulle hylle Mammon? Og så er det ikke sikkert de har helt samme fantasi som oss:-)))) 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Skulle pirkepinnen nevne noe her så måtte det være litt mer luft til høyre. Bilen er det ingenting å si på. Den har jo allerede fått en sekser - om ikke på terningen så hvertfall på skiltet. Roar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 26. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2017 Skulle pirkepinnen nevne noe her så måtte det være litt mer luft til høyre. Bilen er det ingenting å si på. Den har jo allerede fått en sekser - om ikke på terningen så hvertfall på skiltet. Roar Takker Kneppen:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Nydelig sak, kan jo bare drømme. (For en som kjører Skoda) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 27. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2017 Nydelig sak, kan jo bare drømme. (For en som kjører Skoda) Mvh Ragnar Takker Ragnar:-) Heldigvis er drømmene gratis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg